Matkapäev Järvi-Suursoos

15.10 oli üle pika aja esimene mõnus ja soe sügisilm – täpselt nii nagu meile vaja 🙂

Juba hommikul vara sättisime end bussi, kaasas seljakotid toidukraamiga ning jalas kummikud. 50 minutit bussisõitu ja olimegi kohal – Eesti kauneimas rabas – Järvi-Suursoos.

Matk algas tervislikult – sattusime suurele sinikaid täis väljale ja lasime hea maitsta. Väikest vitamiini oli vaja küll, sest ees ootas mitme kilomeetri pikkune matk.

Matk kulges mööda laudteed ühest vaatetornist teise.

Väikesed söögipausid võileibade ja jõhvikatega ning siis juba metsa. Metsas ootas ees natuke mägironimist ja natuke laskumist.

Lõpuks jõudsime lõkkeplatsini, mis oli imeilusa järve kaldal.

Väike paus, peitusemäng ja puude lõhkumine ning siis sama teed tagasi. Tagasikõnd oli millegi pärast jutuvabam ja vaiksem, kui tulles…

Oli äärmiselt põnev ja mõnus päev!

Lisa kommentaar

Warning: Undefined variable $user_ID in /data02/virt58214/domeenid/www.real.edu.ee/htdocs/ajaveeb/wp-content/themes/reaalkool/comments.php on line 74