Kihnu klassireis

Selle aasta klassireisiks valiti Kihnu! Me l√§ksime bussiga P√§rnu ning sealt praamiga saarele. Kohe alguses saime rattad ning v√§ntasime majutus kohta. Siis ronisime k√Ķik veoautosse ning meile tehti tuur k√ľladest ja r√§√§giti huvitavaid fakte Kihnust. Tegime peatusi tuletorni juures ning muuseumis, kus meile tutvustati t√§htsaid kultuuri inimesi ja Kihnu √ľldist ajalugu. Kui me tagasi j√Ķudsime, saime k√Ķik ratastega poodi minna ja saart avastada. P√§rast √Ķhtus√∂√∂ki l√§ksid paljud ujuma ja hiljem sauna soojenema. Esimese √Ķhtu l√Ķpetuseks tehti l√Ķkke ja grilliti vorste.¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† J√§rgmisel hommikul oli √§ratus kell 7:45 ning kui hommikus√∂√∂k oli s√∂√∂dud, v√§ntasime ratastega sadamasse ja l√§ksima praamiga tagasi P√§rnusse. Sealt s√Ķitsime bussiga edasi Valgeranna seiklusparki, kus said k√Ķik oma varustuse ning kui kiire √Ķpperada oli l√§bitud, said k√Ķik ise ronima minna. Kuna p√§rast ronimist olid k√Ķik n√§ljased, s√Ķime l√Ķunat WBG restoranis. L√Ķpuks istusime bussi ja tegime tagasiteel kiire viktoriini, mille v√Ķitjaks olid Valter ja Thom. V√§ga √§ge klassireis oli ja meiega k√§isid kaasas Uku isa Kaido ning Adele isa Kristjan, kes tegi laheda video meie reisi hetkedest. Link:https://www.dropbox.com/scl/fi/gu9hcamox9cr0uc97uso1/Video-11.06.2024-16-39-10.mov?rlkey=cgb14zkhnmkpgwtg7h37546lf&dl=0

Kirjutas-Stella

Lisa kommentaar

Warning: Undefined variable $user_ID in /data02/virt58214/domeenid/www.real.edu.ee/htdocs/ajaveeb/wp-content/themes/reaalkool/comments.php on line 74