Kihnu klassireis

Selle aasta klassireisiks valiti Kihnu! Me läksime bussiga Pärnu ning sealt praamiga saarele. Kohe alguses saime rattad ning väntasime majutus kohta. Siis ronisime kõik veoautosse ning meile tehti tuur küladest ja räägiti huvitavaid fakte Kihnust. Tegime peatusi tuletorni juures ning muuseumis, kus meile tutvustati tähtsaid kultuuri inimesi ja Kihnu üldist ajalugu. Kui me tagasi jõudsime, saime kõik ratastega poodi minna ja saart avastada. Pärast õhtusööki läksid paljud ujuma ja hiljem sauna soojenema. Esimese õhtu lõpetuseks tehti lõkke ja grilliti vorste.                                                                        Järgmisel hommikul oli äratus kell 7:45 ning kui hommikusöök oli söödud, väntasime ratastega sadamasse ja läksima praamiga tagasi Pärnusse. Sealt sõitsime bussiga edasi Valgeranna seiklusparki, kus said kõik oma varustuse ning kui kiire õpperada oli läbitud, said kõik ise ronima minna. Kuna pärast ronimist olid kõik näljased, sõime lõunat WBG restoranis. Lõpuks istusime bussi ja tegime tagasiteel kiire viktoriini, mille võitjaks olid Valter ja Thom. Väga äge klassireis oli ja meiega käisid kaasas Uku isa Kaido ning Adele isa Kristjan, kes tegi laheda video meie reisi hetkedest. Link:https://www.dropbox.com/scl/fi/gu9hcamox9cr0uc97uso1/Video-11.06.2024-16-39-10.mov?rlkey=cgb14zkhnmkpgwtg7h37546lf&dl=0

Kirjutas-Stella

Lisa kommentaar

Warning: Undefined variable $user_ID in /data02/virt58214/domeenid/www.real.edu.ee/htdocs/ajaveeb/wp-content/themes/reaalkool/comments.php on line 74