Sotsiaalreklaamid

See aasta katsetatakse uut valiktundi ning meie oleme esimene lend, kellel on selline vĂ”imalus, seega on meil ĂŒhe B-vÔÔrkeele asemel valik tunnid, kus juhtub palju uut ja pĂ”nevat. Üks valik tundidest on meedia. Meedia tunnis Ă”pitakse reklaamidest, raadiojaamadest, telekanalitest ja paljudest muudest meedia vĂ€ljundidest. Meedia tunnis on plaan kĂ€ia mitmetes telemajades ja sarnastes kohtades, aga seekord 14. veebruaril, sĂ”brapĂ€eval  kĂ€is meil tunnis  ĂŒllatuskĂŒlaline Maria, kes rÀÀkis meile lĂ€hemalt sotsiaalreklaamidest ja nende mĂ”jutamis vĂ”tetest. Ta on meie kooliĂ”de gĂŒmnasiumist 11.c klassist, kes tegi oma uurimistöö sotsiaalreklaamide kohta. Tunnis oleme juba reklaamidest, mitu korda rÀÀkinud, kuid Maria rÀÀkis meile palju detailsemalt erinevatest mĂ”jutamisvĂ”tetest ja me saime palju uusi asju teada ning nĂŒĂŒd oskame tuua ka vĂ€lja erinevaid mĂ”jutamisvĂ”tteid erinevates reklaamides. Lisaks saime veel teade vĂ€rvipsĂŒhholoogiast, mis oli vĂ€ga huvitav teema. Tunni lĂ”puks tegime natuke praktilist tööd ja vaatasime koos reklaame ning tĂ”ime vĂ€lja nende mĂ”jutusvĂ”tted. Tund oli vĂ€ga Ă”petlik ja tore.

Tekst Anni Vili

Pildid Anita Uussalu

Kommenteerimine on keelatud.