Ekskursioon Pranglile

28.09 oli 8.b koolimajast väljas õppekäigul. Nagu meil juba traditsiooniks on kujunenud, siis ka seekord külastasime saart, täpsemalt Pranglit. Lahkusime maismaalt, Leppneeme sadamast, praamiga kell 8.30. Sõit kestis tund aega, mille jooksul jõudsime teha paar kaardimängu ja mängisime nutiseadmetes Among us-i. Kel igav hakkas, võis minna laeva katusele tuulist ilma nautima.
Saarele kohale jõudes, ootasid meid kastiautod, mis olid valmis pandud meie sõidutamiseks mööda saart. Esimeseks sihtpunktiks oli Prangli põhikool, kus õpib kokku 6 õpilast. Kool on väike, kuid see-eest on seal uhiuus korvpalliväljak. Saime teada, et kuulus peastarvutamise võistlus pranglimine, millest ka meie klass on usinasti osa võtnud, oli just sellest koolist alguse saanud. Pärast kooli külastamist näidati meile Prangli loodust. Palju tähelepanu pälvis Eesti ainukene tasuta gaasilõke. Tegemist oli toruga, kust pidevalt lekib maagaasi.
Viimase asjana käisime veel Prangli kirikus.
Pärast pikka päeva saime oma majutuspaigas, süüa lõunat ja omavahel mõnusalt aega veeta. Soovijad külastasid veel kohalikku muusemit, mõned meist õppisid keemia kontrolltööks või jalutasid saare peal ringi ning tegid tutvust kohalikega. Populaarseks osutus võrkpalli mängimine, kus tuli välja, et meie seas on nii mõned heal tasemel professionaalid. Mängida said kõik!
Õhtusöögiks tehti võõrustajate poolt suitsutatud kala, mis maitses suurepäraselt. Ka need, kes muidu kala ei armasta, tunnistasid, et sellest kalast nad ei suutnud ära öelda. Pärast sööki läksime sauna ja nautisime viimaseid vabu hetki enne järgmist koolipäeva.
Hommikul lahkusime varakult sadamasse pärast maitsvate pannkookide söömist ja jõudsime kohale kooli sünnipäeva tähistamiseks.