Orienteerumine vanalinnas

Sel aastal õppisime palju tundma kompassi, tingmärke kaardil ja kaardi järgi orienteerumist ning kordasime ilmkaari. Sel korral saime kaasa kompassid, mille õpetaja laenas suurest majast. Me oleksime võinud kompassina kasutada ka iPade, kuid õpetaja lõi põnnama, kartes, et keegi võib tänaval lapselt sellise peene elektroonilise vidina ära krabada.

Päev oli palav ning õpetaja ei tahtnud, et me ringi tormame, arvas, et mõistlik on rahulikult jalutada. Kui olime kokku leppinud, kuidas tegutseda, kui ära eksime, asusime paarikaupa orienteeruma ja küsimustele vastama. Ja jällegi, meie kartliku õpetaja rahustamiseks, pidime aeg-ajalt Raekoja platsilt läbi jalutama. Kui kokkulepitud ajal Raekoja ukse ees kohtusime, selgus, et lühikese jala trepi astmete arv jääbki saladuseks, sest pea kõigil olid erinevad vastused.

Seejärel kĂĽlastasime Raekoja torni. Viimane poiste sats sattus torni täpselt siis, kui kell 12 lõi – kõik ehmusid algul koledasti ja mõnel jäid kõrvad lukku. Torni aknast paistis väga kaugele ja ka meri oli näha. Ka see oli ĂĽks tore praktiline koolipäev.

Lisa kommentaar