Tutvumine kodumaaga

11. klass sai viimase tööderohke arvestustenädalaga lõpetatud ja aktuse asemel otsustasime me hoopis tulistvalu klassireisile põgeneda. Murettekitav vihmasadu jäi kohale jõudmise hetkeks õnneks järele ja peale tubade jagamist saimegi suunduda linnatuurile kohaliku giidi ehk meie kalli klassiõe Eliise juhatamisel. Möödusime rongijaamast, rannapromendaadist ning viimaks jõudsime ka lossiparki. Edasine plaan oli vaba ning suunduti poodi, hotelli sööma ja seejärel basseini või sauna, mille pidime varasemalt juba koroonaohu tõttu reserveerima. Õhtul vaatasime jalgpalli, sõitsime ratastega ning uudistasime niisama linna peal, kuna hotellis ju liiga palju lärmata ei saa. Järgmisel päeval sõime hommikust ja juba pidimegi lahkuma. Teel kodulinna külastasime veel Padise mõisa ja kloostrit ning ronisime Pakri tuletorni otsa. Kloogarannas tegime natuke pikema peatuse ning mängisime jalgpalli/võrkpalli, sõime grillvorste ja plaksutasime tublimatele. Kooli juurde jõudes said kõik veel viimast korda kallistada vahetusaastale minevat Kristiinat.