Üleminek statsionaarselt õppelt distantsõppele

13. märtsist alates on koolitöö toimunud distantsõppe vormis. Mõned aineõpetajad otsustasid videotundide kasuks, kuid mõningaid õpetajaid pole me näinud karantiini algusest saati. Ainete maht on samuti üpris varieeruv. On aineid, millega tegeled korra nädalas, aga leidub ka neid, mida õpid iga päev. Õpetajad leidsid erinevaid viise, kuidas õppetööd korraldada. Tööd tegime paljudes eri keskkondades ning eri põhimõtete alusel. Paari kursuse lõpliku tagasiside saime A/MA, mitte tavapäraste hinnete kujul. Distantsõppel on olnud palju positiivseid, kuid ka negatiivseid külgi. Unerežiim on kõigil kindlasti äärmiselt muutunud, minul isiklikult on unetunde oluliselt lisandunud. Keskendumisvõime on aga häiritud, kuna enesedistsipliini hoidmine on osadel hetkedel katsumus. Motivatsioonilangus on samuti teemakohane probleem. Ka oma aja soodne planeerimine on omamoodi väljakutse. Igatsus kolleegide vastu on suur.

-Lii

Kommenteerimine on keelatud.