136. b klassi arvamused 11. klassi meeldejäävate sündmuste ja raskuste kohta ning ootused järgmiseks aastaks

Kuna 11. klass on lõppemas, paluti õpilastel panna kirja arvamused ja tunded seoses selle õppeaasta sündmuste ja raskustega. Samuti avaldasid 136.b klassi õpilased oma ootusi lõpuklassi kohta. Küsimused esitati Google Forms keskkonnas, vastas 25 õpilast. Osad vastused on lühendatud, muudetud või koondatud kokku teiste sarnaste vastustega, aga vaatamata sellele annavad need ülevaate klassi arvamustest. Küsimused olid järgnevad: 

Mis olid kõige meeldejäävamad sündmused ja hetked see aasta ja miks?

  • Sügisene Peterburi reis: nägi palju kultuuri, aga samas oli ka seltskond väga hea ja seiklustest puudu ei tulnud, oli täitsa chill. Esimene klassireis välismaale, lõime koos palju uusi mälestusi.
  • UT
  • Distantsõpe oma ainulaadse loomu poolest
  • Kauaoodatud sõrmustepidu, üks gümnaasiumi tipphetkedest, sest saime nüüd lisaks kauaoodatud sümbolile ka (uuesti) päriselt realistideks
  • Vaba lava
  • Kõige meeldejäävam sündmus oli Peterburi reis, sest see andis võimaluse klassiga rohkem suhelda ning sõpru juurde leida, oli palju toredaid hetki koos klassikaaslastega uues keskkonnas
  • Meeleolukas G5 tutvumisõhtu
  • Sõrmustepidu, vabalava ja ka karantiinis tehtud videotunnid, sest need panid mind korduvalt mõtlema, et mu klassi- ja koolikaaslased on nii kallid ja toredad
  • Tunnivälised tegevused klassiga
  • Peod, koosviibimised kooliväliselt
  • UT kaitsmine, sest sain aru, et nüüd ei pea sellega enam rohkem jamama.
  • Peale tunde kohtumised Saarega
  • Karantiin oli päris meeldejääv 😃
  • Peterburi reis, sõrmuste pidu, jõulud, sest sai klassikaaslastega kooliväliselt aega veeta, õhus oli tunda seda ühtsust ja hoolivust.
  • Koolis käimine

Mis oli 11. klassi juures kõige raskem?

  • UT (“Selline basic vastus aga UT-le peab selle tiitli jätma.”), uurimistöö kirjutamiseks aja leidmine, eriti arvestuste nädalatel
  • Uurimistöö kõrvalt teistele asjadele keskendumine (nt eesti keel ja kirjandus, keemia, füüsika jne)
  • Keemia
  • Kevadine õpikoormus ning füüsika
  • Riigikaitse ilmselt
  • Kooli tulemine, koolis käimine
  • Oma vaimse tervise ülal pidamine (nt depressioon), motivatsiooni leidmine (eriti talveperioodil)
  • Mata tundide üleelamine, TK vigade parandused
  • Ajaplaneerimine („Tundsin, et päevas võiks 24 tunni asemel olla vähemalt 30.”)
  • Pingele vastupidamine

Mida ootad 12. klassilt?

  • Keemia puudumist õppekavast
  • Et vähem tunde oleks, paindlikumat tunniplaani.
  • Meeldejäävust: Lõbusaid ühisüritusi, lõpetamist, märgipidu, ühtset eksamiteks valmistumist, üksteise abistamist, lõpukella, lõpupidu, ühiseid koosviibimisi, meeldejäävaid väljasõite ja lõpureisi
  • Ühiseid mälestusi kogu klassiga
  • klassireise
  • toredat retsi (paljud ootavad)
  • Vahvaid mälestusi ja rohkelt seiklusi, samas ka palju tööd ja vaeva
  • ühtset lendu
  • Vahvat retsi, mälestusi ja unetundide kordasaamist
  • Traditsioone: et saaksime osa kõigist traditsioonilistest üritustest
  • Et saaks toredate inimestega imelise aasta veeta ja loodetavasti läheb kogu eksamiteks valmistumine hästi
  • Palju nalja terve aasta läbi
  • klassikaaslastega veelgi rohkem lähedasemaks saamist, klassi ühtsustunde süvenemist
  • edukat eksamite sooritamist
  • Tasu kõigi varasema 11 aasta eest!
  • Karantiin vol 2
  • Kõike põnevat
  • Ilusat punkti gümnaasiumile 🙂

Toimetasid: Heleliis ja Hanna-Triinu

Kommenteerimine on keelatud.