Viimasel koolipÀeval enne jÔule saime kuulata laule meie kooli kooride esituses kontserdil, jalutada vanalinnas ja jÔuluturul Raekoja platsil ja uurida kivimeid ning Maa ajalugu loodusmuuseumis.
19. detsembril oli 7. klasside jÔulupidu, kus saime lennukaaslastega jÔululaule laulda, vÔistelda ja mÀngida ning kÔige viimaks ka tantsida. Samuti oli jÔuluteemaline Kahoot, mille organiseerisid ka meie lennukaaslased.
143.c kĂ€is viimasel pĂ€eval enne vaheaega klassiekskursioonil Helsinkis. Osaleti vĂ€iksel ĂŒritusel koolipsĂŒholoogidega, kĂŒlastati Heurekat, Toomkirikut, 5D kino ja uitati ka niisama mööda linna ringi.
TeisipĂ€eval, 04. oktoobril, oli meil kirjanduse tund Tallinna Keskraamatukogu Estonia pst majas. Selle tunni organiseeris meile Ă”p Kristi Koit. Tunnis lĂ€ksime eraldi ruumi, kus meile tutvustati tĂ€napĂ€evast noortekirjandust ning ka kĂŒsiti meie arvamust kaanepiltide kujunduse ja sissejuhatuse kohta. Kirjelduse arvestuses kogus kĂ”ige rohkem hÀÀli ,,NĂ”od”, raamat, mida meile tutvustati kui huvitavat krimiromaani kuid ka head noortekirjanduse ĆŸanri esindajat. Huvitav oli, et seesama raamat kogus aga kaanepildi eest vĂ€ga vĂ€he kui mitte kĂ”ige vĂ€hem hÀÀli.
TĂ€na, 29. septembril toimus Tallinna Reaalkooli 141. sĂŒnnipĂ€eva tĂ€histamine. Esimesed 4 tundi toimusid nagu tavapĂ€rased koolitunnid ikka, kuid 5. tunni ajal toimus meil tavapĂ€rase koolitunni asemel tund Reaalkooli vilistlasega. Meie klassil toimus tund Mihkel Paumverkiga, kes lĂ”petas Tallinna Reaalkooli selle aasta kevadel (137. lend).
Selle tunni ajal tutvustas Mihkel Paumverk oma hobi: filmitegemist. Muuhulgas nĂ€itas ta meile ka filme, mida ta ise teinud on: “JĂ”uluheist” ja “Purgatoorium”. Saime teada palju uut nii filmitegemisest kui ka teistest valdkondadest.
PÀrast seda toimus meil 6. tunni ajal pidulik tordisöömine kooli staadionil koos direktori kÔne ja autasustamisega. Meie klassist said auhinnad:
Orienteerumine 7.-9. klasside arvestuses: I koht Grete Johanna Korb, Inessa VÀÀr ja Mirete Mutso
TeisipĂ€eval, 20.09, toimus kooli staadionil 143 lennu tutvumisĂŒritus, mille eesmĂ€rgiks oli teha 7.a, 7.b, ja 7.c omavahel tuttavaks. See toimus kahes osas, neid eraldas vĂ€ike paus, kus vĂ”is vĂ”tta pirukaid ja mahla. Esimeses osas jaotati Ă”pilasi kord perekonnanime, kord huvialade jĂ€rele. IgaĂŒks esitles end seejĂ€rel teistele sama grupi liikmetele. SeejĂ€rel grupid vahetusid ning jĂ€llegi saadi uute inimestega tuttavaks. Teine osa oli rohkem sportlik. Selles toimus teatejooks, ringis hĂŒppamise vĂ”istlus ja palju muud.
KokkuvĂ”ttes oli tutvtumisĂŒritus hĂ€sti organiseeritud, enamus vĂ€itis, et leidis endale vĂ€hemalt 3 uut sĂ”pra.
PĂ€rast aktust 1. septembril oli tunne, et homme algab kool ja kodutööd ja kĂ”ik, mis on Ă”ppetööga vĂ€hegi seotud. SeejĂ€rel tuleb meelde, et homme polegi kooli. Nagu meile ka paljudes erinevates kohtades rÀÀgiti, oli meil tĂ€na spordipĂ€ev Pirital, nimelt orienteerumine. Orienteerumine oli spordipĂ€eval ka eelmisel Ă”ppeaastal. Orienteerumine toimus paarides. Algul kui meile rÀÀgiti sellest, mis nĂŒĂŒd toimuma hakkab, oli natuke keeruline kĂ”igest korraga aru saada, liiga palju infot. Tegelikkuses osutus kogu asi palju lihtsamaks. Arvestades erinevate inimeste arvamust, vĂ”ib kokkuvĂ”ttes öelda, et kĂ”ige keerulisem kontrollpunkt oli 70, sest paljud otsisid seda valest kohast. PĂ€rast orienteerumist sai igaĂŒks vĂ”tta ĂŒhe piruka ja ĂŒhe Ă”una.
Niisis, uue 7.c klassi jaoks algas kooliaasta klassijuhatajatunniga. Seal jagati meile vĂ€ga palju erinevat infot, nt orienteerumise kohta ja kooli kodukorrast. Siis kell 9.30 lĂ€ksid kĂ”ik Ă”ue Poisi juurde, et saada kĂ€tte uued koolimĂŒtsid. KoolimĂŒtside kĂ€tteandmisel osalesid lisaks direktor Ene Saar ja pĂ”hikooli Ă”ppealajuhataja Daniel Kaasik, lisaks klassijuhatajad ja muidugi Ă”pilased ise. (Poistele pani mĂŒtsi pĂ€he Ă”p Thea ning tĂŒdrukutele Ă”p Erik)
Niisis, uhiuute koolimĂŒtside ning hea tujuga mindi Pudi reas tagasi koolimajja ja sealt staadionile, kus toimus aktus. Aktus ise oli tĂ€iesti tore, pĂ€rast seda mindi tagasi koolimajja. Koolimajas tegi Daniel Kaasik meile ĂŒhe akadeemilise sissejuhatuse ja vĂ€ikese tunni metafĂŒĂŒsika ja ontoloogia kohta. Meile jagati kĂ€tte pĂ€evikud ning tutvustati neid, rÀÀgiti samuti natuke kooli ajaloost ning koolist ĂŒldiselt.
PĂ€rast seda tehti ĂŒks klassipilt ja esimene koolipĂ€ev oligi lĂ€bi.
22. augustil toimus uue 7.c klassi esimene kokkutulek. Enamus meist polnud ĂŒksteist varem nĂ€inud (mĂ”ned meist olid eelmise kooli vĂ”i trenni kaudu tuttavad). Seega tegime alguses vĂ”imlas tutvumisringi, kus igaĂŒks rÀÀkis natuke endast (nimi, eelmine kool ja hobid). SeejĂ€rel toimus vĂ€ga palju huvitavat, sealhulgas:
Meile tutvustati iga ruumi alates garderoobist kuni raamatukoguni vÀlja.
Toimus viktoriin erinevate kĂŒsimuste peale, nt 1. korruse hallide kiviplaatide kokku lugemine (nende arv jÀÀb nĂŒĂŒd eluks ajaks meelde)
Meile tutvustati meie uut tunniplaani, kuid linki ei antud (lingi meeldejÀtmine ei Ônnestunud samuti)
Saime lihtsalt omavahel suhelda, mööda koolimaja ringi kolada ja kaarte mÀngida.
SeejĂ€rel lĂ€ksime kĂ”ik eri aegadel magama ning hommikul saime Ă”pikud ja töövihikud kĂ€tte. KokkuvĂ”ttes oli mĂ”te teha uue klassi Ă”pilased omavahel tuttavaks enne kooli algust vĂ€ga hea, kuigi kĂ”igi nimed ĂŒhe pĂ€evaga meelde ei jÀÀnud.