Kuidas meil distantsõpe ikkagi läks?

Distantsõppele läksime märtsi 4. nädalal (esimene päev 16. märts), 12. märtsil oli Eesti Vabariigis välja kuulutatud eriolukord. Esialgu pidime kodus õppima 2 nädalat. Nüüdseks oleme olnud kodus juba 11 nädalat ja kool hakkabki läbi saama. Et oleks huvitavam ülevaade kodusest õppimisest, siis tegime küsitluse. Lugedes klassikaaslaste vastuseid on igal ühel omad mõtted ja arvamused (mis on väga tore!) ning kõik on koduõppel ellu jäänud.

1. Hinda oma distantsõppel oldud aega 1-10.

2. Mida uut õppisid?

  • Õpilane 1: “Kuidas terve päev pidžaamas olla.”
  • Õpilane 2: “Mida kiiremini sa asjad ära teed, seda rohkem sul aega jääb.”
  • Õpilane 3: “Õppisin, et igast asjast saab ühel hetkel villand.”
  • Õpilane 4: “Õppisin, et iseseisvalt õppimine võtab vähem aega.”
  • Õpilane 5: “Kui laisk suudan olla.”

3. Kas tegid midagi, mida oled soovinud juba ammusest ajast teha. Kui oli, siis mida Sa tegid?

  • Õpilane 1: “Olen tahtnud proovida, kuidas oleks kodus õppida, nii et see oli huvitav kogemus.”
  • Õpilane 2: “Kuna oli rohkem vaba aega sain teha palju asju, mida olin juba ammu tahtnud nt lugeda rohkem raamatuid ja vaadata filme.”
  • Õpilane 3: “Kaua magada koolipäeval.”
  • Õpilane 4: “Jah, ma käisin hommikul jooksmas.”
  • Õpilane 5: “Olin rohkem õues.”

4. Kas eelistad pigem koolis või kodus õppimist?

5. Milline aine oli kõige raskem? Miks?

  • Õpilane 1 (geograafia): “Sest iga tund tehti videotund ja see väsitas väga ära.”
  • Õpilane 2 (bioloogia): “Juhtusid olema rasked teemad.”
  • Õpilane 3 (vene keel): “Kodus ise õppida oli väga raske, paljud asjad jäid arusaamatuks.”
  • Õpilane 4 (matemaatika): “Sest oli palju uut materjali, mis ei saanud kohe selgeks.”
  • Õpilane 5 (ajalugu): “Pikkade arutluste kirjutamine oli üpris raske.”

6. Milline aine oli kõige lihtsam? Miks?

  • Õpilane 1 (kehaline kasvatus): “Väga lihtne ja võttis vähe aega.”
  • Õpilane 2 (inimeseõpetus): “Sest inimeseõpetuse tunnid toimusid peamiselt nii, et õpetaja seletas ja meie kuulasime ning ütlesime vahel sõna sekka. Ei olnud ka kontrolltöid.”
  • Õpilane 3 (käsitöö): “Kuna see tund on väga rahulik ja võtan vahel seda kui puhkuseks.”
  • Õpilane 4 (saksa keel): “Sest saksa keeles oli väga vähe teha jäetud iga kord ja videotunde ei olnud üldse, välja arvatud üks.”
  • Õpilane 5 (eesti keel): “Sest see pole eriti raske aine, olid ka reeglid ja asjad olemas mille järgi õppida.”

7. Millest või kellest tundsid eriolukorra ajal kõige enam puudust?

  • Õpilane 1: “Tundsin puudust huviringidest ja võimalusest sõpradega aega veeta.”
  • Õpilane 2: “Korralikust õppekavast.”
  • Õpilane 3: “Mitte kellestki.”
  • Õpilane 4: “Koolirutiinist.”
  • Õpilane 5: “Sõpradest ja reisimisest.”

8. Tegevus, millele kulutasid kõige rohkem aega.

9. Kas püstitasid ka mõne rekordi?

  • Õpilane 1: “Märkasin ühel päeval, et telefon oli mõõtnud 12 h seadme kasutamist ja otsustasin, et pean midagi muutma.”
  • Õpilane 2: “…magasin 13 tundi ühel päeval.”
  • Õpilane 3: “Tegin trenni 6 tundi järjest.”
  • Õpilane 4: “Rekordiline aeg telesarjade järjest vaatamist.”
  • Õpilane 5: “Ma ei ole mõõtnud selliseid asju.”

Vastused – 140a

Koostajad – ajaveebi juhtkond

Kommenteerimine on keelatud.