Klassiekskursioon Saaremaale

Väljasõit oli Draamateatri eest kell 8:00. Esimese peatuse tegime Virtsu sadamas, kust läksime praami Tõll peale. Järgmine peatus oli Kuressaare linnuses, kus meile tehti kiire ekskursioon. Siis sõime Kuressaare kesklinnas lõunat ja läksime ronima Hallikivi seiklusparki. Enne majutuskohta jõudmist käisime poest läbi ja ostsime pikaks õhtuks midagi süüa. Ööbisime Oitme matkamajas. Seal pakuti meile nii õhtu kui hommikusööki. Pärast õhtusööki mängisime erinevaid pallimänge ja grillisime lõkke ääres. Öörahust ei pidanud just paljud kinni. Seda oli ka tunda järgmisel hommikul, kui kõik ei olnud just kõige teravamad pliiatsid. Lahkusime matkamajast kl 9:00 ja läksime vaatama Angla tuulikuid. Seal oli näha ka paljusid erinevaid loomi. Järgmine oli Panga pank, kus oli mõnus kiikuda külakiigega. Seejärel käisime Kuressaares lõunatamas. Vaatasime ära ka Kaali kraatri. Huvitav, et see meteoriit just sinna järve oskas kukkuda :). Lõpuks külastasime Valjala kirikut, mis on vanim säilinud kirik Eestis. Siis läksime praami Piret peale. Kuna olime tublid jõudsime isegi varasemaga. Meie ekskursioon lõppes kell 16:50, kui jõudsime kooli juurde. Oli väga lahe.