Athiveeritud - päev 13.06.2017

Viimast päeva 6a

6.klassi lõpetasid kiituskirjaga Ingrid, Iir, Kristiina, Emma Margaret ja Patrik.

Toredat suvepuhkust!

Klassiekskursioonil Lätis

8.- 9. juunil käis meie klass Läti vabariigis. Seal tutvusime Sigulda linnaga ja Läti pealinna Riiaga.

8. juunil lahkus meie buss  hommikul kl 8.00 kooli eest. Me sõitsime läbi Ikla piiripunkti Sigulda poole, kus meile tehti lĂĽhitutvustus sellest linnast. Me olime ka Siguldas seikluspargis nimega ,,Tarzan”. Seal oli meil väga lõbus aeg ronides ja möllates. Lisaks seikluspargile oli seal ka rodeorada, mis meeldis kõikidele, kes seal käisid. Ă•htul käisime einestamas Lidos. Seejärel läksime oma hotelli, kus saime niisama vaba aega nautida.
 Järgmisel hommikul saime hotellis Rootsi laua taga hommikusööki nautida. Seejärel jätsime hotelliga hüvasti. Me hakkasime Riia linna poole sõitma, kus meile tehti Riia vanalinna ekskursioon jalutades mööda vanu tänavaid. Pärast pikka jalutuskäiku istusime bussi ja sõitsime Jurmalasse. Jurmalas me veetsime neli tundi möllates veekesuses Livu. Seal oli mitmeid erisuguseid, huvitavaid ja ägedaid veetorusid. Meile väga meeldis seal olla. Kuna aega polnud ülearu sõitsime me Pärnusse Bitestop-i keskusesse, kus tehti meile peatus söömiseks. Sealt edasi võtsime suuna aga Tallinna Reaalkooli poole ning sõitsime koju. Meile kõigile meeldis seal ja selle eest peame me tänama meie klassijuhatajat Heli Roos, kes oli nõus tulema meiega sellele pikale reisile.
Kirjutas Amanda

Olümpiaadid ja ainevõistlused.

Bioloogiaolümpiaadi koolivoorus osalesid meie klassist päris paljud. Koolivooru tegime arvutites. Piirkonnavoor toimus Tallinna Järveotsa Gümnaasiumis ja sinna said Ats, Ants, Emma, Ingrid ja Iir. Meie klassist pääses lõppvooru Tartusse Ingrid. Seal oli teooria- ja praktikavoor. Ingrid sai tubli 13. koha.
Inimeseõpetuse olümpiaadi piirkonnavooru tehti koolis arvutites. Sinna läks meie klassist Iir, kes saavutas 1. koha ja pääses edasi lõppvooru.
Nuputa ainevõistluse võistkonda võeti meie klassist Iir. Piirkonnavoorus Nõmme Põhikoolis said nad 1. koha ja lõppvoorus Pärnus napilt teise tulemuse.
MuusikaolĂĽmpiaadi koolivoorus osalesid meie klassist Emma ja Eliise. Seal pidi laulma, improviseerima ja oli ka kirjalik osa. Edasi sai Emma.
Matemaatikaülesannete lahendamise võistlusel Tallinna arvestuses käis Iir, kes saavutas 2.–3. koha.
Loogikaülesannete lahendamise võistlusel Merivälja Koolis osales koos teistega Iir. Kolmekesi saavutas võistkond üldvõidu. Eraldi arvestuses sai Iir 2. koha.