Kevadine klassiekskursioon

8. klassi lõpetasime ühise väljasõiduga Pärnumaale.

Pärnusse läksime sel korral rongiga. Rongisõit oli tore, kõik said omavahel juttu ajada, rongis istekohti vahetades erinevate seltskondade vahel liikuda ja kodust kaasa võetud toidukraami hävitada. Pärnusse jõudes oli meie esimeseks ülesandeks leida K-Raua parklast ülesse õige buss, mis meid koos toidupoe peatusega Valgeranda sõidutaks. Esimesena valitud valgel bussil ei leidnud me bussijuhti, oli vaid üksik sõiduvahend. Õnneks oli ehituspoe nurga taga oli veel üks buss, mille juht meid juba ootas. Soovijad said teha kiire toidupoe peatuse Pärnu linna piiril ja järgmine peatus oli juba Valgeranna Puhkeküla. Valgerannas oli meil palju vaba aega, kus saime ise omale süüa valmistada, rannas palli mängida ning end niisama hästi tunda. Julgemad käisid õhtul seikluspargis ronimas. Õhtu lõpetas klassikaaslaste tundmise mäng, mis osutus keeruliseks. Antud vihjed sobisid paljudele, mistõttu oli selle ühe õige vastuse leidmine keeruline.

Järgmisel hommikul ootas meid maitsev hommikusöök. Pärast hommikusööki kogusime oma kotid ĂĽhe kämpingu juurde kokku ja saime veel rannas palli mängida ning soovijad ujumaski käia. Kella kahe ajal tuli meile juba tuttav buss järgi ning viis meid kesklinna. Pärnus kĂĽlastasime Pärnu muuseumi, kus meile räägiti Pulli asula turistidest, esimesest “selfiest” ja näidati rannavankrit. Muuseum nähtud jalutasime omas tempos raudteejaama, et siis kodutee taas ette võtta.