Aegna ekskursioon

Aegna ekskursioon edenes meil hästi. Minek saare peale oli vägagi ohutu, sest ei olnud suurt lainet. Siis juhatas meid juhatas giid kelle nimi on Triin. Meile anti kaasa ka üks ülesanne. Me pidime otsima saarelt ükskõik mida ja mõtlema selle kohta ka legendi. Natukese aja pärast me leidsime ühe kärbseseene. Edasi liikudes jõudsime ühe imeliku kujuga puu juurde ja selle kõrval oli surnuaed. Surnuaed oli miskipärast raudpiirega ümber piiratud. Sealt 50 meetrit eemal olid suured kivid. Seal rääkis ja ka näitas meile sõnajalga, mis kasvas kivi peal. Edasi me läksime loodusmaja poole. Seal me sõime ja jõime, tegime tuld ja esitasime legende. Kui legendid said esitatud, siis meil oli Inglise keele tund kohapeal. Me pidime kirjeldame praegust ilma. Kui me tegime seal kõik toimetused ära, oli meil aeg hakata sadama poole liikuda, aga Triin tahtis meile näidata veel ühte asja mille nimi on rannakaitsepatarei. See jäi meile täpselt tee keskele. Meil lubati seal ka ronida, aga ettevaatlikult. Rannakaitsepatarei oli kahjuks õhku lastud. Siis me läksime sadamasse. Vahepeal oli tuul nii kõvasti tõusnud, et tekkis väikeseid probleeme tagasi minekuga. Kapten ütles, et see pole enam tormihoiatus vaid torm. Johannes küsis, et kas midagi on karta ka või? Karta on rohkem kui arvata vastas kapten natukese aja pärast. Siis läks esimene rühm kiirkaatriga sealt minema. Teine rühm aga pidi pikalt ootama ja minema peavarju alla. Natukese aja pärast jõudis kiirkaater tagasi Aegnale. Siis läksid kõik kartlikult kaatri peale. Kella kaheks olid kõik jõudnud läbimärjalt bussi peale. Bussiga me sõitsime tagasi linna.

Meie oma rĂĽhmaga kivide juures

Imarik

Imeliku kujuga puu

Ăśks nendest suurtest kividest

Lisa kommentaar

Warning: Undefined variable $user_ID in /data02/virt58214/domeenid/www.real.edu.ee/htdocs/ajaveeb/wp-content/themes/hoolekandeselts/comments.php on line 74