Nõva külastus 21.09

Külastasime Nõva ilusaid metsu. Nägime Nõva veekogusid, meie ilusat põhja-eesti mereranda ja kuulasime laulvat liiva. Kogu see väljasõit oli korraldatud meile RMK poolt. Nagu ikka läks buss vara, kell 8 juba. Ei me pääse varajasest tõusmisest nii kergesti. Sõitsime kusagil 1,5 tundi bussis. Sõidu ajal kasutasime juhust ja mängisime kaarte, mõned lugesid raamatut,osad kuulasid muusikat ja chillisime niisama.
Esmalt saabusime Nõva Looduskeskusesse, kus rääkis meie RMK poolt antud giid Silja Silver natuke sellest piirkonnast, kraatrist, metsapõlengutest ja siis läksime juba metsa.

Meie giid

Seal me kõndisime mõne kilomeetri ikka vast, tutvusime loodusega, hingasime metsa hõngu ja sõime rohkelt metsasaadusi.

Meie klassi iidol Kaisa

Metsast välja jõudes sattusime randa, kus vabatahtlikud võisid ka suplema minna.

Esimene vabatahtlik

Teine vabatahtlik

Tegime ka niisama nalju, sest egas nendeta ei saa mitte kuidagi.

Sõime oma lõunat, läksime ka ühte vana puidust kirikut vaatama. Saime ka tornis käia. Torn oli armas väike ja palkidest sees. Ning kui aeg käes oli söömiseks läksime kohalikku söögikohta, kus saime praadi ja magustoitu.

Püha söömaaeg

Kõhud täis, võis tagasisõit alata.

Toimetasid Markus ja Hedvig.

2 kommentaari - “Nõva külastus 21.09”

1. Tiskre Volli Ütleb:

gotta love you guys

2. Vändra Peeter Ütleb:

yeah, what volli said, gotta love you guys