Ekskursioon Hiiumaale (3-4.06.2014)

11. klassi lõpus käisime reisil Hiiumaal. Üritus algas 3. juunil väljumisega kell 8:00 Georg Otsa tänavalt tšarterbussiga suunal Rohuküla sadam. Seal olles võtsime oma asjad bussilt ja kõndisime parvlaevale Regula, mis viis meid Eesti suuruselt teisele saarele. Hiiumaale jõudes sõitsime otse Sõru sadamasse. Terve senise teekonna ajal saatis meid hall ja vihmane, kuid enam-vähem soe ilm. Õnneks õhtu poole olukord paranes, päike hakkas paistma ja puhkus kadakate vahel mere ääres sai alata. Paljud mängisid koos Toomasega võrkpalli improviseeritud väljakul ning ülejäänud nautisid värsket õhku ja vaikust. Kui juba Hiiumaal olime, siis tutvustasin soovijatele ka oma teisi pereliikmeid – lehmi! Miniekskursioonile laiule sõitsime 11nekesi kastiautoga, kus võtsid meid vastu 37 herefordi veist. Peale kontaktide jagamist ja selfiede tegemist viis meie turnee tagasi Sõru sadamasse, kust läksime parvlaev Estonia päästelaevaga edasi hülgeid vaatama. Muhe pooletunnine loksumine viis meid Raudrahuni, millel ja mille läheduses olid uudishimulikud hülged, kes rõõmsalt meid ka tervitama tulid. Peale meresõitu oli vaba aeg hea seltskonna ja grilliga.

Järgneval hommikul, neljandal juunil, suundusime huvisõidule nimega  „Tour d’ Hiiumaa“. Selle käigus külastasime Kõpu tuletorni,  mis on Läänemere ja Baltimaade vanim ning väidetavalt maailmas vanuselt teine tuletorn, mille tipus on tuli pidevalt põlenud. Peale seda sõitsime bussiga mööda kruusateid Hiiumaa keskpunkti, kus sõime RMK puhkemaja grillkatuse all lõunat. Kui kõhud täis, sõitsime edasi Kärdla suunal, enne mida külastasime Ristimäge, kus kõik valmistasid ja jätsid sinna kohustuslikud ristid. Peale seda sõitsime saare ainukesse linna, kus veetsime viimased tunnid paradiisisaarel. Kui ring sai Hiiumaale tehtud,  võtsime suuna Heltermaa sadamale, kus pidime ütlema head aega meie muhedale bussijuhile ja nägemist Hiiumaale. Tallinna Reaalkooli ette jõudsime kella poole üheksast ja kõik jõudsid loodetavasti koju enne Aktuaalse kaamera algust.

hiiumaa ajakava hiiumaa hiiumaa1 hiiumaa2 hiiumaa3 hiiumaa4 hiiumaa5 hiiumaa6 hiiumaa7 hiiumaa8