Põhikooli lõpp

Kolmapäeval, 19. juunil toimus meie klassi lõpetamine.

Aktus algas 13:00. Kestis umbes 2 tundi ning seejärel oli õues õnnitlemine. Sees toimus lennupildi ja klassipildi pildistamine.

Õnne ja edu edaspidises elus kõigile!

Fotod: Laura

Lisas: admin 20.06.2013 14:13

Kihnu

PĂĽhapäeval, 16. juunil kogunesime kooli juurde, kust väljus meie buss kell 12:00. Sealt sõitsime sadamasse, kus läksime praamile “Amalie.” Praamisõit kestis umbes tund aega ning praamilt lahkudes suundusime veokite tahakastidesse, et sõita sööma ning seejärel kämpingutesse.

Üldiselt oli palju vaba aega ning võis külastada randa, ehitada jõusaale, lõket teha, palli mängida või tuleviku ennustada.

Esmaspäeval, 17. juunil käisime hommikusöögil ning sõitsime saarele ringi ning käisime Kihnu tuletornis. Seejärel sõitsime mööda Kihnu Rahvamaja varemetest ning läksime Kihnu muuseumisse, kus giid rääkis Kihnu pulmadest, Kihnu koolist ja Kihnu taludest. Kõndisime ka mööda Kihnu koolist ja uuest rahvamajast. Siis kõndisime lõunasöögile. Pärast lõunasööki sõitsime tagasi kämpingutesse ning algas taas vaba aeg kella 19:30, mil oli õhtusöök.

Teisipäeval, 19. juunil oli äratus kella kaheksaks, suundusime viimast korda hommikusöögile ning jätsime hüvasti kämpingutega. Pärast hommikusööki sõitsime sadamasse, kus tegime grupipildi praami oodates.

Praamilt lahkudes suundusime bussi, kuid kahjuks toimus busside vahetus ning suundusime lõpuks tagasi Tallinna.

Kaasas käisid kolm täiskasvanut.

Fotod: Sandra, Kertu, Otto ja Kaari

Lisas: admin 16.06.2013 18:39

Tallinna päevad

Kolmapäeval, 15. mail käisime Vanalinnas ekskursioonil, kus meil olid giidideks kolm Gustav Aldolfi Gümnaasiumi tüdrukut.

Tüdrukud rääkisid Linda kivi, Aleksander Nevski katedraali, Vabadussõja mälestuskivi, Kiek in de Köki, Taani kuninga aia ja Vabadusõja risti ajaloost ja müütidest.

Lisas: admin 15.05.2013 16:28

Riigikogu ja Eesti Pank

Kolmapäeval, 8. mail külastasime Riigikogu. Esialgu läksime läbi turvaväravate tuppa, kus meiega rääkis Valdo Randpere oma igapäevastest tegemistest. Seejärel lahkus ta ning meile tehti viktoriin.

Pärast viktoriini lahkusime toast ja läksime istungit vaatama. Üllatuseks oli istungisaalis umbes alla kümne inimese. Istungisaalist lahkudes suundusime Valgesse saali, kus meile rääkis järgmine giid Riigikogust.

Pärast Riigikogu külastust suundusid soovijad Eesti Panka. Seal tutvustati meile Eesti Panga ajalugu ja vanu rahatähti ning näidati kuldkangi replikaati.

Fotod: Riigikogu foto – Kaja Kallase blogi, Eesti Panga foto – www.restor.ee

Lisas: admin 08.05.2013 16:05

Eesti Vabariik 95

21. ja 22. veebruaril tähistasime Eesti Vabariigi 95. aastapäeva.

21. veebruaril algas kell 14:00 aktus, kus kõneles reaalkooli vilistlane Taavi Rõivas, praegune Eesti sotsiaalminister.

22. veebruaril toimus kolme vabadussõjast osa võtnud kooli ühisaktus.

Lisas: admin 26.02.2013 17:12

Kokandus

Reedel, 15. veebruaril toimus meie klassi tĂĽdrukutel kokandus, mille teemaks olid “Maailma köögid.”

Mehhiko: Christiana, Keit, Kelly, Marie, Marika.

Tai: Laura, Ragne, Sandra, Kertu, Kaari.

Jaapan: Anette, Geili, Heidi, Maiken.

Fotod: Laura.

Lisas: admin 26.02.2013 17:07

Lahemaa ja Oandu

Kolmapäeval, 13. veebruaril käisime klassiga Lahemaa rahvuspargis. Vaatasime RMK Lahemaa teabepunktis rahvusparki tutvustavat videot.

Sealt suundusime edasi Oandusse, kus meid jagati gruppidesse. Oandu looduskeskuses tuvastati saaduste järgi materjal, vaadati, kuidas korralikult teha luuda ja saunavihta, kuuldi Eesti metsanduse ajaloost ja uuriti puid.

Kui grupil esimene pool tegevustest tehtud oli aeg lõunasöögiks suitsumajakeses, kus saime sooja teed, kelgutada maja kõrval ja teha endale märk.

Teine pool tegevusest oli matk Oandu loodusmetsarajal.  Teekond oli 4,7 km pikk ning kõndides rääkis giid metsa elustikust. Päeva lõpus, kui kõik väsinud ja lumes tegutsemisest märjad olid, suundusime bussi ja algas tagasisõit kooli poole.

Fotod: Laura.

Lisas: admin 26.02.2013 17:07

Tallinna SĂĽnagoog ja Eesti Juudi Muuseum

Neljapäeval, 24. jaauaril külastasime klassiga Tallinna Sünagoogi ja Eesti Juudi Muuseumi. Kohale jõudnud, jagati meid gruppidesse. Giidid tutvustasid meile judaismi ajalugu.

Fotod: Laura

Lisas: admin 13.02.2013 17:38

Teatrikülastus “Võtame uuesti”

Neljapäeval,  29. novembril käisime klassiga Salme kultuurikeskuses vaatamas näidendit “Võtame uuesti”.

Michael Frayn
“Võtame uuesti!”
Tõlkijad Jaak Rähesoo ja Ann Must

Lavastajad-kunstnikud Tiit Ojasoo ja Ene-Liis Semper
Osades Sergo Vares, Mirtel Pohla, Jaak Prints, Tiina Tauraite (Von Krahli Teater), Eva Klemets, Risto Kübar, Tambet Tuisk, Gert Raudsep, Rasmus Kaljujärv

Pildidd NO99 kodulehelt ja Pressifotod Tiit Ojasoo

Lisas: admin 02.12.2012 12:38

Kodanikupäev

Esmaspäeval, 26. septembril 3. tunni ajal toimus kodanikupäeva viktoriin, kus meie klass saavutas viimase koha.