Ütlused otse koolipingist



“A smile takes a moment, but the memory of it lasts forever.”




Piret Karu:

“Lähed poodi, ostad mulda, see on ikka päris kallis, maksab ikka mitukümmend rubla

“See hipi on ikka pigem geto.”

Heli Ahuna:

“Te räägite nagu keskaja fanaatilised katoliiklased”

Pärast suve on esimene tund ajalugu, Makul on iga lause peale midagi vastata
H: “Sa oled meil ikka nii puhanud”

Täna puudub jälle terve rida inimesi.
H: “Vene keelde ja keemiasse tullakse ka haigena, ajaloost puudutakse ka tervena!”

(Vaatame filmi, mis lõpeb hõbevalge leidmisega)
H: “Kuhu te nüüd kõik peaksite minema?”
Klass kooris: “SÖÖMA!”
H: “Mina mõtlesin, et te peaksite nüüd minema raamatukokku järjekorda, et “Hõbevalge” võtta.”

(Lükates tänaseid töid homse varna)
Karl: “Homme on ka tund!”
H: “Homme on venestamine”

H: “Teid on klassis juba pikemalt täpselt nii palju, kui võiks ühes klassis olla. Te ikka mõtlete õpetaja peale ka, jah.”

Mart Kuurme:

“Mina ei saa aru sellest, et matemaatika on reaalaine. Mina ütlen, et see on ideaalaine.”

(Loeb töö pealt):  “Sul on siin: ei jõudnud elustada. Kes sind elustada ei jõudnud?”

Tahvlil on kirjas: “Märgipidu on 20.11”
Kuurme kommentaar selle all: 2+0=1+1  m.o.t.t

“Kooli lehte on või? Kooli lehte ei ole! Kooli leht on kõige parem laadimise leht!” (jutt käib elektrilaengu andmisest)


Oleg:

O: “Teeme nii, et mina istun, sina seisad”
Tony: “Ma ei tea ”
O: “See on mõnus koht, see on minu koht”

Jutt käib keemiaolümpiaadi piirkonnavoorust ning arutlus selle üle, kes vastama läheb:
Keemikud: “Tony”
O: “Mis number ta on?”
K: “29”
O: “Jube!”
Seega, vastama läks Tony 🙂

O: “Poisid, kellele meeldivad ilusad tüdrukud?” Mitte ükski käsi ei tõuse. Lõpuks tõstab 17nest poisist üks käe.
O: “Sina oled tubli!”

Oleg avastas keset tundi esireast tühja pingi:
O: “Kes siin istub?”
Vastus tuleb klassi taganurgast.
O: “Eelmine tund olid ju siin, otsusta nüüd lõpuks ära kus sa istuda tahad?!
“Mul on tegelikult ükskõik.”
O: “Mine istu siis õues akna all.”

O: “Täitsa lõpp! Varsti ilmub vene keel 2!”

(Projektor ei tööta enam) O: “Uut osta ei saa, Savisaar ei luba raha raisata!”
(Saime uue projektori!) O: “Savisaar nutab nurgas”

Oleg sai õppealajuhatajalt uue tunniplaani, kus on märgitud ka tähtpäevad:
O: “25. aprill on Markusepäev”
(Otsene vihje sellele, et sel päeval on Markusele vene keeles maksimaalne press, teised klassis naeravad)
O: “Mollokapäev on ka! Vaata, (viib kalendri H. Molloka laua peale) ainult H ja M on vahetuses.”
H: “Holokaustipäev… no peaaegu, jah…!”

Vene keele arvestus, igaüks pidi valime oma riigi, kuhu ta sõita tahab ja sellest rääkima. Markus-Eerik on vastamas.
O:”Ma tean, kuhu ta sõidab. Füüsika klassi!”

O: “2 allergiat on mul. Kogu rahvas ja kollased kotid. 2 kuud läheb mööda ja ikka on kollased kotid”

O: “Ma ei saa aru, ainult meie tunni ajal. 11a ja kohe on lennujaam!”

O: “География, palju oli?”
Rasmus: “Восемь тысяча”
O: “Oled professor :o?”

O: “Kui sina käid, mida sa võtad?”
Markus: “Kaks hamburgerit”
O: “Kui suured?”
Markus: “BIG MAC”
O: “Friikartulid ka kaks?”
Markus: “jah”
O: “Coca ka?”
Markus: “jah”
O: “Kurat, mul kõht juba valutab”

(Slide-show)
O: “Vead, vead, vead!”
Õpilane: “Tegelikult mu isa tegi selle”


Talts:

“Kui te ei tee seda tunnis, ei tee te seda kunagi! On mul õigus? .. Peaaegu”

Seletab teemat:
“Kui sinu nimi on markus Mühle, siis on ΔMarkus ja ΔMühle. Ei ole ΔMarkusMühle.”


Kangro:

“Kiitam on nii laisk poiss, et ma pole hullemat veel näinud”
(Poisi kohta, kellel on alati kõik asjad tehtud)

“Mis tüüpi reaktsioon see on? Asendus, masendus?”

“Elektronid on nagu naised! Kui lasta koos ühes riietuses välja, siis kratsivad nad üksteisel silmad peast, nad ei salli üksteist!”

Õpetaja Piret Järvela:

“Nii, kapsalehekesed, kes räägib ikka juttu?”

“Pange see õun ära”  (Apple sülearvuti)

“Ära vaata raamatust! Sa tegid eile terve tund tööd, ega su pea sõel ei ole”

“45 minutit sinu elust on korstnasse visatud”

“Ma olen täiesti vaadatav naisterahvas”

“Mina oma hääleaparaadi üle ei kurda!”

“Pane oma pasunhääl nüüd kinni”

“… ja virtuaalseksile eelistan ehtsat”

“Sul on sõltuvussuhe! Tahad sa sellest rääkida?” (jutt käib sülearvutist, mis peab kogu aeg lahti olema)

Irene Pukk:

“Kas peenise pea alla või peenisepea alla?”


Karvased ja sulelised

Kell on 8.40 Maku tuleb klassi: “Vabandust, et hilinesin”, istub kohale: “Mjäu”
Tund lõpeb kell 8.45
M: “See  käis kiiresti”

Liesbeth: “Pirn ei olegi pool õuna?”

IT poolrühma arvutitund:
Molloka: “See ei ole tabelitöötlus, see on käsitöö”

Mati (valib kaarti): “Üki, kaki, kommi nommi, vanamees hüppas üle pommi…”
Karl T: “Ära ütle püksis auk, mul on püksis auk”

Maku: “Mjäu”
Karu: “Kas sa tahad, et ma teeksin nüüd karu häält ka?”
Keegi klassist:”Ja siis teeb Nugis nugise häält ka!”

Õpetaja Heli Ahuna: “Siin on palav”
Klassist kostub: “Teeme aknaid juurde!”

(Geograafiatund): “Kas üks traktor rikub kogu riigi ära?”

Inglise keele tund, parematest hinnetest jäävad puudu vaid pooled punktid.
Klass: “Õpetaja, kas te sellisest asjast nagu KINGITUS ei ole kuulnud?”
(Väga otsene vihje vene keele tundidele!)

Discuss about teachers and smoking:
Karl P: “I have had 3 smoking teachers and they all are excellent teachers”

Bioloogia, jutt käib erinevatest loomadest ja organismidest
Õpetaja: “Meie oleme sellised esindajad, kes saavad pigem ühe aga terve ning paljunemisvõimelise järglase. Alamatel on pigem palju – küll üks ikka ellu jääb.”
Klassist: “Kas te meie all peate silmas ainult eurooplasi?”

Õpetaja: “Kui te näete, et teil on keha peal kaks täppi, siis see on herilane, tema hammustab nii.”
Klassist: “Või kaks mesilast.”

Õpetaja: “Kuhu jänes oma pojad paneb?”
Oliver: “Lume alla.”

Lisa kommentaar