Lend 146b lõpetab 3. klassi.

Lisas: kati 14.06.2022 13:37

Anija mõisas

Viimane koolinädal koosnes mõnusates ühistegevustest. 7. juunil sõitsime Anija mõisa. Matkasime pargis  ja õppisime taimi  koos õpetaja Ukuga ning saime teada, milline oli mõisalaste elu.

Lisas: kati 14.06.2022 13:28

OHHOO

Lõpuks ometi saime oma katseid ja leiutis tutvustada koolis. Imestamist ja rõõmu jagus mitmeks tunniks. Meie klass valis finaali: Adeele  “Kaval kapsas”, Sass “Tigula”, Eva “Paku tako”, Jaagup  “Kuulirada” , Mathias  “Jõumees muna”.

Lisas: kati 14.06.2022 13:10

Perepäev

3o. mai õhtul olid koolis ka meie perekonnad. Tantsisime õpitud rahvatantse ja nautisime tegutsemist koolimajas- lauamängud, nuputamine, meisterdamine, vestlus, jooga, arvutimängud.

Lisas: kati 13.06.2022 06:51

R-õpe

Mis on elekter ja kuidas panna kokku vooluringi?  Meie teame, sest õpetaja Marko selgitas huvitavalt ja me ise saime katsetada juhendi järgi  vooluringi kokkupanemist.

Lisas: kati 26.05.2022 18:14

13. mai oli spordipäev

Jooksime, hüppasime kaugust, viskasime palli, mängisime rahvastepalli ja jälle jooksime. Kõige olulisem- nautisime koosolemist.

Lisas: kati 26.05.2022 18:05

Nii me õpime….

Lisas: kati 26.05.2022 18:00

1. aprill – TAGURPIDI PĂ„EV

Riided olid seljas tagurpidi. Koolikottide asemel olid kohvrid, suured spordikotid, loomapuurid jne.

Tunde andsid õpilased.

Lisas: kati 04.05.2022 18:56

Naksitrallid

 

Enne vaheaega ütles õpetaja Kati tervele klassile, et peale vaheaega teeme ise filmi. Enne kui asusime tegutsema, läksime Kinomajja multifilmi tegemist õppima.

Kõigepealt vaatasime Naksitrallidest multikat. Kui oli vaadatud ära, siis hakati multikat tegema. Tegelased tegime paberist, moodustasime grupid ja animeerisime multifilmi. Peale vaheaega kui hakkasime filme tegema saime teada, et teeme selle Naksitrallidest. Meil oli Naksitrallidest jutt kuidas nad on Tallinnas. Kui said rühmad tehtud arutasime rühmas kelle jutust teha. Seda oli raske valida, sest oli nii palju huvitavaid jutte. Kui jutt oli valitud pidi aja kokku leppima, millal teha filmi või multifilmi. Multifilmi tegemiseks pidi tegema helisalvestuse ja siis animatsiooni. Multifilmi pidi kokku panema ja helisalvestuse juurde panema. Filmiga oli natuke teistmoodi. Esimeseks pidi kokku saama ja filmima osasid, siis pidi kokku panema. Kui kõikidel oli valmis, sai koolis vaadata filme ja multifilme.

Sophia Sternfeld

Lisas: kati 04.05.2022 18:45

Magnetauto

Kui meile tuli loodusõpetuses magneti teema, tuli meile ka magnetiga katsetamise projekt. Projekt oli, et ehitada magnetauto ja magnetauto juhtimiseks oli vaja magnetit. Klass jagati rühmadeks, iga rühm ehitas enda moodi magnetauto. Kui oli auto valmis, hakati katsetama ja kui midagi läks katki, parandati auto terveks. Mõne nädalapäeva pärast tuli võistlus. Esimesena tegi oma võistkond üksi katse, siis tegi rühm kellegi teisega ja kellel kiirem oli, läks poolfinaali ja need kes võitsid poolfinaali läks finaali. Finaalis oli kahe meeskonna võistlejad. See kes finaali võitis sai esimese koha ja see kes finaali kaotas oli teine koht.

Sophia Sternfeld

Lisas: kati 04.05.2022 18:38