Lend 146b lõpetab 3. klassi.
- Orienteerumine vanalinnas
- Orienteerumine loomaaias
- Tunnistused
- Aktus
- Kool on läbi!
- Mõnusat suve!
Lisas: kati
14.06.2022 13:37
Lisas: kati
14.06.2022 13:37
Viimane koolinädal koosnes mõnusates ühistegevustest. 7. juunil sõitsime Anija mõisa. Matkasime pargis ja õppisime taimi koos õpetaja Ukuga ning saime teada, milline oli mõisalaste elu.
Lisas: kati
14.06.2022 13:28
Lõpuks ometi saime oma katseid ja leiutis tutvustada koolis. Imestamist ja rõõmu jagus mitmeks tunniks. Meie klass valis finaali: Adeele “Kaval kapsas”, Sass “Tigula”, Eva “Paku tako”, Jaagup “Kuulirada” , Mathias “Jõumees muna”.
Lisas: kati
14.06.2022 13:10
3o. mai õhtul olid koolis ka meie perekonnad. Tantsisime õpitud rahvatantse ja nautisime tegutsemist koolimajas- lauamängud, nuputamine, meisterdamine, vestlus, jooga, arvutimängud.
Lisas: kati
13.06.2022 06:51
Mis on elekter ja kuidas panna kokku vooluringi? Meie teame, sest õpetaja Marko selgitas huvitavalt ja me ise saime katsetada juhendi järgi vooluringi kokkupanemist.
Lisas: kati
26.05.2022 18:14
Jooksime, hüppasime kaugust, viskasime palli, mängisime rahvastepalli ja jälle jooksime. Kõige olulisem- nautisime koosolemist.
Lisas: kati
26.05.2022 18:05
Lisas: kati
26.05.2022 18:00
Riided olid seljas tagurpidi. Koolikottide asemel olid kohvrid, suured spordikotid, loomapuurid jne.
Tunde andsid õpilased.
Lisas: kati
04.05.2022 18:56
Enne vaheaega ütles õpetaja Kati tervele klassile, et peale vaheaega teeme ise filmi. Enne kui asusime tegutsema, läksime Kinomajja multifilmi tegemist õppima.
Kõigepealt vaatasime Naksitrallidest multikat. Kui oli vaadatud ära, siis hakati multikat tegema. Tegelased tegime paberist, moodustasime grupid ja animeerisime multifilmi. Peale vaheaega kui hakkasime filme tegema saime teada, et teeme selle Naksitrallidest. Meil oli Naksitrallidest jutt kuidas nad on Tallinnas. Kui said rühmad tehtud arutasime rühmas kelle jutust teha. Seda oli raske valida, sest oli nii palju huvitavaid jutte. Kui jutt oli valitud pidi aja kokku leppima, millal teha filmi või multifilmi. Multifilmi tegemiseks pidi tegema helisalvestuse ja siis animatsiooni. Multifilmi pidi kokku panema ja helisalvestuse juurde panema. Filmiga oli natuke teistmoodi. Esimeseks pidi kokku saama ja filmima osasid, siis pidi kokku panema. Kui kõikidel oli valmis, sai koolis vaadata filme ja multifilme.
Sophia Sternfeld
Lisas: kati
04.05.2022 18:45
Kui meile tuli loodusõpetuses magneti teema, tuli meile ka magnetiga katsetamise projekt. Projekt oli, et ehitada magnetauto ja magnetauto juhtimiseks oli vaja magnetit. Klass jagati rühmadeks, iga rühm ehitas enda moodi magnetauto. Kui oli auto valmis, hakati katsetama ja kui midagi läks katki, parandati auto terveks. Mõne nädalapäeva pärast tuli võistlus. Esimesena tegi oma võistkond üksi katse, siis tegi rühm kellegi teisega ja kellel kiirem oli, läks poolfinaali ja need kes võitsid poolfinaali läks finaali. Finaalis oli kahe meeskonna võistlejad. See kes finaali võitis sai esimese koha ja see kes finaali kaotas oli teine koht.
Sophia Sternfeld
Lisas: kati
04.05.2022 18:38
© 2022, 146b