Rakvere ekskursioon

17. mai oli natukene teistmoodi päev. Esmalt tulime 10:45 kooli inglise keele tasemetööd tegema. Tasemetöö jaoks oli meil aega kuni 12:15ni, kuid enamus lõpetas töö vähem kui 1 tunniga ning said edasi minna sööma. Kui kõik olid ära jõudnud süüa, liikusime Georg Otsa tänavale ning saime juba varsti minna bussi ja sõita Rakverre, kus pidid meid ootama mitmed huvitavad tegevused.

Politseimuuseum

Esimesena külastasime lennuga Politseimuuseumit, kus saime käia mitmetes erinevates töötubades. Nende hulgas olid peamaja, kus saime teada natuke politseitöö ja ajaloo kohta, kohtulabor, kus õppisime ja praktiseerisime kohtumeditsiini, eriüksuse töötuba, seal saime harjutada oma sihtimist ja reaktsiooni ning siseõu, kus saime ise ringi vaadata ja tutvuda politsei sõidukitega.

Linnus

Kui olime 1 politseitöötoa läbi käinud, läksime väikese seltskonnaga Rakvere Linnusesse. Meid võeti seal lahkelt vastu ühe toreda giidi poolt, kes viskas häid nalju ning rääkis põnevaid lugusid linnusest ja selle minevikust. Alustasime alkeemia tunniga, kus õppisime tegema musta püssirohtu, mida me hiljem ka põletasime ning saime näha, kui ohtlik see tegelikult oli. Järgmised tegevusedki olid linnuse hoovis. Läbisime vanaaegse noorte rüütlite harjutuse ning lasime vibuga. Samuti sõitsime pisikese puidust hobusega, mis oli väga lõbus. Käisime vanas valvetornis, rääkisime selle ehitusest ning lõpuks läksime ka piinakambrisse ja põrgusse. Õnneks jõudsime tervelt välja, kuna olime vahetult enne minekut lugenud piiblist palve ning olime kaitstud. Enne sööma minekut oli meil veel veidi vaba aega, et tutvuda linnuses elavate loomadega ning nautida imeilusat vaadet kindluse müürilt. Väga põnev ja hariv teekond oli see kindlasti meile kõigile.

Saime töötubadest palju uusi ja huvitavaid teadmisi ning kogemusi ning täname väga Eesti Politseimuuseumit ja Rakvere Linnust.

Pärast muuseumi käisime kõik koos Berliini Trahteris söömas ja saime kuni teatrini linnas vaba aega nautida.

Teater

Käisime ka Rakvere teatris vaatamas etendust ,,See kõik on tema”.
Etendus räägib ema ja poja vastuolulistest suhetest tänapäevases internetiga maailmas.
Pärast isa surma üritab ema suhteid soojendada oma enesesse sulgunud pojaga. Ema loob endale Facebooki konto tüdruku nimega ning asub oma pojaga konakti, kuid iga liigutus ja väike viga viib lähemale kaosele pannes kaalule ema ja poja omavahelise suhte.

Üldine tagasiside oli väga hea ja mõistame nüüd paremini tänapäevaseid probleeme, aga ka lahendusi. Suur tänu Rakvere teatrile ja näitlejatele.