Arheoloogiamuuseum

21. aprillil kĂĽlastasime ajalootunni raames arheoloogiamuusemi. Ilm soosis jalutuskäiku edasi-tagasi ning hoidis meeleolu ĂĽlevana, mis aitas keskenduda muheda giidi/arheoloogi jutule. Uusi teadmisi said nii mõnedki ja kĂĽlastus kulges meeldivalt – kĂĽsiti rohkelt kĂĽsimusi ja siiralt huvituti tutvustatavatest teemadest.

Lisas: victoria 21.04.2017 21:51

Teatrireis

Meie klassi jaoks esmakordne teatrireis viis gĂĽmnasistid seekord Tartusse. Pärast hoogsat bussisõitu peatusime Eesti Rahva Muuseumi aladel, et võtta osa huvitavast ringkäigust ja suure muuseumiga põgusalt tutvuda. Seejärel suunduti linna peale maiustama või muidu aega veetma ning saadi õhtul jälle kokku Vanemuise teatris, kus etendus Shakespeare näidend “Othello”. Pärast seda liikus igaĂĽks omale määratud bussi ja lootis, et saab koju jõudes magada rohkem kui 6 tundi (seda saavutanutest info aga puudub). Ăśldine hea emotsioon päevast jäi aga kajama pikalt ning pealinnast eemale saamine mõjus värskendavalt.

Lisas: victoria 05.04.2017 21:49

Kuutsemägi

Märtsi alguses sõitsime terve lennuga Kuutsemäele talisporti harrastama. Kes sõitis lumelauda, kes mäesuuska – kõigil oli lõbus. Ilm soosis ĂĽritust ning hoolimata sellest, et kõikjal peale mäe lumi puudus, libises suusk hästi. Ă•htul veedeti koos kvaliteetaega ja seiklusi kogunes juurde nii mõnigi. Magada saadi mitu tundi, et hommikul väga värskelt jälle rõõmsalt mäest alla laskma minna. Koha peal oli söök väga maitsev ja bussiga ära sõita meel nukker.

Lisas: victoria 05.03.2017 21:48

Tartu Observatoorium

18. jaanuaril sõitsime klassiga Tõraverre, et külastada legendaarset Tartu Observatooriumit. Lisaks eksponaatide uudistamisele saime töötada ka grupis, otsida infot ning ise spektromeetri meisterdada. Aga see pole veel kõik! Grupid esitasid oma saadud infot teistelegi, misjärel kontrollisime oma teadmisi väikese Kahootiga. Reisi lõpetas külastus teleskoobi juurde, kus uut infot tuli nii palju, et läksime planeeritud ajast veidi üle. See muidugi kedagi ei häirinud ning kaasaantud flaiereid sai veel bussiski edasi lugeda!

Lisas: victoria 18.01.2017 21:46

Playbox

+ jõulukingid

*Vicky lisab video meie esitusest

Lisas: victoria 21.12.2016 15:46

Akadeemilise raamatukogu kĂĽlastus

Pildil on väga rõõmus Joosep! Rõõmus seetõttu, et sai näha Akadeemilise Raamatukogu arhiivi. Ă•petaja Mirja Särg juhtis meie klassi sellel rännakul raamatukokku, kuhu vähesed alaealised on end lugejaks suutnud registreerida – meil aga oli see võimalus. Väikene tuur raamatukogu peal andis aimu selle võimsusest, kuid see oli vaid jäämäe tipp – suurem osa kogutud teostest jäid arhiivi Joosepi valvata.

Lisas: victoria 02.11.2016 18:40

Bowling

Käisime klassiga bowlingus! Kõigil oli lõbus ja visati rohkem strike kui keeglikuulil on auke! See oli üks esimestest kordadest, kus klassikaaslastega bondida ja päris paljud õppisid veel nimesid. See ei takistanud muidugi veeremängu nautimast!

Lisas: victoria 20.10.2016 15:36

Kooli sünnipäev

29. septembril sai Reaalkool 135-aastaseks. Selle puhul kogunesime staadionil, kuulasime direktori kõnet ja jälgisime tema auraha vastuvõtmist ning aplodeerisime tublidele olümpiaadivõitjatele. Hoolimata väikesest viperusest kooli lipuga püsis tuju hea, sest sõime oma kalliste klassikaaslaste valmistatud küpsetisi ja üllatusena ka väikeseid Reaalkooli pildiga šokolaadikesi.

Lisas: victoria 29.09.2016 14:34

Võimlemispidu

Lisas: victoria 26.09.2016 21:33

Rebastenädal

19.-23. septembril kogesime kauaoodatud retsimist. Meid jaotati filmiteemalistesse gruppidesse ning riietusime vastavalt oma filmile – kooli peal võis näha minioneid, piraate, legotegelasi ja teisi veidraid tegelasi. Koolivälised rebasteĂĽritused olid rajud, ĂĽhised kokkusaamised tekitasid hea tuju terveks nädalaks. Hommikune väsimus koolitööd ei häirinud ja tundidesse hilinemised puudusid. Ăśhiselt õpitud tants oli haarav ning kutsuv ja lõppes väga eduka flashmobiga. Nädal möödus liiga kiiresti, aga see meelt kurvaks ei teinud, sest tutvutud kaheteistkĂĽmnendikega suhtlemine läks täie hooga edasi.