Jõwle hia puhkus

Mõtlesime üksvahe siis, et pool kooliaastat läbi, lämme Kurgjärvele ja võtame aja maha. R6gintv kutsus mehed kokku ja pani delegatsiooni 19.detsembri hommikul Tallinna bussijaamas Haanja bussile. Buss vajas esialgu natuke tagant lükkamist, aga veerema ta lõpuks läks. Mindi viiekesi, kambas olid breth, Danerik, Ummi, Otto ja ranr. Enne Kurkale jõudmist hüppasime veel Haanja poest läbi ja ostsime krõpsu…

000012

Poe ees kohtasime ka lõrisevat valget pirukat, mille sees tšillisid kohalikud elumehed.

000013

Aga Mart olevat eelmisel päeval toimunud korvpalliÅ¡oul saanud ägeda trauma parema jala põlve ning jäi lõunani päälinna tohtri juurde, tehti iksrei pildid värgid-särgid ning öeldi, et õnneks on luude-liigestega kõik hästi – vaid lihas on natuke mädavõitu. Seejärel lonkas ta pärastlõunal bussijaama, sõitis Tartusse, sealt Võrru ning viimase otsa Võrust Kurkale taksoga.

000015

Ranil oli Juhaniga juba kõik kokku lepitud, millise maja me saame, palju Imbi meile süüa peab tegema jne. Tuba oli soe, kõtu täis ja katus pea kohal. Pildil ilutseb likööripudelike vintage-kineskoopteleri peal, mida oli hea vabal hetkel vahtida.

000017

Esimesel päeval tegime veel jõutrenni…

000022 000023 000024 000025 000026 000028

…ning nautisime järve ääres saunamõnusid. Sauna eesruumis puhusime veitsa juttu Kurgjärve kohalike meestega – vanade kaladega – kes terve oma elu siinsamas on veetnud. Mihed kurtsid, et kurkal pole kuuel kuul aastast (kevad ja sügis) midagi teha – panime pead kokku ja sünteesisime mitu lennukat ideed: 1) kevaditi korraldada linnuvaatlejate-kuulajate laagreid 2) sügiseti korraldada seeneuurijate ning loodusfotograafide laagreid 3) kevadise ja sügisese pööripäeva aegu korraldada kompleksi piirkonnas mitme lavaga psühhedeelse kallakuga festivale. Mõeldud – tehtud! Eks kevadel puhume kurkale uue hingamise sisse! Loota on ka mõneprotsendilist kasumit meile endalegi…

Teisel päeval ärkasime üles, kütsime kõtud täis, keetsime termosega kaasa teed ja läksime väikesele matkale. Eesmärgiks oli kambas läbi kõmpida Haanja viiene rada, ja kui jaksu üle jääb, ka paar tükki veel. Terve matka vältel olime lummatud Lõuna-Eesti maastikust ja paksust udust, mis tervet piirkonda endasse neelas.

000021

000019

metsä völud

000035

natuke kunsti

Nautisime padrikute mahedat niisket õhku ja detsembrikuist vaikust. Eks see mets ole ka selline koht, kus inimese taju natukene muutub ning pähe tulevad uued mõtted… Leidsime end uutest mõttemustritest, pärast metsaskäiku on paljugi üle veel mõelda… Mõnel mehel oli esimese ringi järel hoog nii sees, kuid hämaruse saabudes otsustasime suuna kodu poole võtta.

Kokkuvõttes jäime puhkusega väga rahule! R6ginTV soovib kõikidele fännidele rahulikke pühi!

000025a

1 kommentaar - “Jõwle hia puhkus”