Parvematk Emajõel

Oli jahe vihmane neljapäeva hommik, kui 8.c klass alustas väljasõitu Kalli järvele. Vaatamata varasele väljasõidule, olid kõik väga suures reisielevuses ning bussisõit möödus kiirelt. Esimese peatuse tegime Tartus, kus külastasime Tartu Ülikooli Kunstimuuseumi ning tutvusime Egiptuse surmakultuuriga, lõpetuseks saime ka ise omale meisterdada skarabeusi.

Järgmise peatusena suundusime Kavastusse, kust sai alguse meie parveretk mööda Emajõge Kalli järvele. Jagunesime kolmeks meeskonnaks, kus igale meeskonnaliikmele anti parvel oma ülesanne – kellest sai kapten,madrus, tüürimees, stjuuard või lihtsalt reisija. Tüürimehed said parvede juhtimisega hästi hakkama ning peagi jõudsime turvaliselt RMK peatuspunkti. Peatuspunktis sõime kõhud täis, saime uut ja põnevat teada kohalikust ajaloost ning tagasisidet tiimitöödest. Edasi kulges retk lõpp-punkti läbi paduvihma, mis tegi parve juhtimise raskeks, kuid siiski jõudsime õnnelikult ja tervelt kohale parvemajja, millelt puudus pääs maale.

Kohapeal sõime õhtusööki ning hiljem käisime saunas, ujusime külmas vees, sõitsime kanuudega ja veetsime vaba aeg klassikaaslaste seltsis. Õhtul grillisime vorste ja vahukomme ning hiljem toimus suur kaardipõrgu. Õhtu lõppes varakult ( kel l 2)öörahu tõttu, aga see-eest hommik algas vara.

Hommikul äratas meid üles isuäratav pannkoogi lõhn. Peale hommikusööki oli veel natuke vaba aega, mille sees tuli valmistuda parvemajast lahkumiseks. Vaba aja üheks populaarseimaks tegevuseks kujunes päikese käes mõnulemine ja vees jalgadega sulistamine.

Teekond tagasi alguspunkti oli suurepärane, mida saatis imeilus päikesepaiste ja hommikune linnulaul. Tagasisõidul oli juhtimine nii selge, et taheti alustada üksteisega võidusõitu, mis tegelikult ei olnud lubatud.

Jõudes tagasi maismaale, olid kõik väsinud ning peale lühikest peatust olime juba tagasiteel Tallinnasse. Veel sai mängitud viimased kaardimängud, välja magada meeldejäävast parvematkast ja juba olimegi jõudnud koolimajja, millega lõppes meie retk.

1. klassi lõpureis oli väga meeldejääv, hariv ja kindlasti kogemusterohke. Hoolimata halvast ilmast reisi algul, oli reisi lõpuks ilm suurepärane ja reisist jäi kustumatu mälestus, mida hiljem meenutada.