Etendus “Orvud”

KolmapĂ€eval, 26. septembril, kĂ€isime me klassiga vaatamas Lyle Kessleri etendust “Orvud”
Etendus oli vĂ€ga sĂŒgava ja elulise sĂŒĆŸeega, rÀÀkides loo kahest vennast, kelle vanemad olid surnud ning, kes ĂŒritasid eluga hakkama saada.
Etendus oli ka ĂŒlimalt emotsionaalne, haarates kĂ”iki endaga kaasa mĂ”tlema ning -elama.

Lisas: admin 21.11.2014 18:59

Ekskursioon Kohtla-NÔmmele

KĂ€isime klassiga Kohtla-NĂ”mme kaevandusmuuseumis. Buss vĂ€ljus hommikul kell kaheksa  ja sĂ”itsime umbes kaks ja pool tundi. Kohale jĂ”udes jĂ€id kĂ”igile silma suured tuhamĂ€ed ning erinevad kaevandused. Bussist vĂ€ljudes lĂ€ksime me muuseumisse, kus esialgu tutvustati meile erinevaid kristalle ja kivimeid. Giid rÀÀkis huvitavalt ning veenvalt, kasutades vahepeal humoorikaid nalju. Peale esimest programmi tutvustati meile veidi pĂ”levkivi leidumist ning kaevandamisest Eestis ning kaevandusmuuseumi ajaloost. JĂ€rgmisena lĂ€ksime me kaevandusse. Kaevanduses selgitati ning nĂ€idati meile mitmetest kaevandusmasinatest ning mitmeid huvitavaid fakte pĂ”levkivikaevanduse kohta. Samuti pakuti meile vĂ”imalust sĂ”ita maa-aluse kaevandusrongiga. Peale muuseumis kĂ€imist olid kĂ”igil kĂ”hud tĂŒhjad ning seetĂ”ttu sĂ”itsime me Valge Hobuse trahtrisse sööma. Seal serveeriti meile maitsvat kodust sööki ning magustoitu. PĂ€rast söömist lĂ€ksime me kĂŒlastama vabadussĂ”jaaegse mĂ”isa varemeid, kus Ă”petaja Karu rÀÀkis meile loo esimesest Tallinna Reaalkooli Ă”pilasest, kes langes VabadussĂ”jas. Me kĂ€isime ka kĂŒnkal, mille rahvakeelne nimetus oli NaistemĂ€gi. KĂŒnkal oli auk, mis tossas ning kĂ€si seal kohal hoides tuli kĂ€tele kĂŒlge ebameeldiv lĂ”hn. Selgus, et kĂ”ik see toimub mĂ€es olevate keemiliste reaktsioonide tĂ”ttu. Peale kĂŒnkal kĂ€imist naasime me kooli ning edaspidi lĂ€ksime kĂ”ik oma teed. KokkuvĂ”ttes oli see pĂ”nev ekskursioon, kust saime palju uusi teadmisi Eesti kivimitest ning pinnavormidest.

Lisas: admin 17.10.2014 23:36

Esimene september

Esimesel septembril alustasime oma uut ja ĂŒhtlasi ka viimast kooliaastat, mille veedame koos ĂŒhe klassina. Kooli staadionil toimus aktus, nagu ka eelmistel aastatel. Ene Saar pidas direktorina kĂ”ne, ning paistis, et nii mĂ”nigi meist kuulas tĂ€helepanelikumalt kui eelmistel aktustel. Peale aktust toimus klassijuhatajatund ning ĂŒhes klassiruumis koos istudes jĂ”udis lĂ”plikult kohale, et meid ootab ees viimane ĂŒhine aasta ning muidugi ka eksamid.

Lisas: admin 17.10.2014 17:27

2013.aasta suusapÀev

Seekordne suusapĂ€ev toimus 5.mĂ€rtsil 2013. Kavas oli teatesĂ”it(3 poissi ja 3 tĂŒdrukut), poistel oli vaja lĂ€bida 5km pikkune ning tĂŒdrukutel 3km pikkune distants. Poistest olid paremad Peeter, Robert ja Norman ning tĂŒdrukutest olid kiiremad Johanna, Gerda ja Eliise. LĂ”unaks sai suppi ja moosipalli,mis oli vĂ€ga maitsev ning teed. KĂ”ik, kes suusapĂ€eval osalesid jĂ€id sellega rahule ning sai palju nalja.
Robert

Lisas: admin 14.01.2014 16:12

Reaalkooli ja GAG jalgpallimÀng

1461035_10200189683823151_874796505_n1PÀev algas rongkÀiguga reaalkoolist vabaduse vÀljakuni. Seal kohtusime GAGiga. MÔlema koolide direktorid pidasid kÔnet.

Peale kĂ”net liikusime Ć nelli staadionile. Staadionile jĂ”udes me pidime ootama langevarjuhĂŒppajat, kes pidi lennukist alla hĂŒppama.

LĂ”puks jĂ”udis ta edukalt kohale. Esimene mĂ€ng oli pĂ”hikooli poiste vahel, kes jĂ€id viiki. teine oli pĂ”hikooli tĂŒdrukute vahel. GAG vĂ”itis Reaali. Kolmas mĂ€ng oli gĂŒmmnaasiumi poisite vahel.

KokkuvÔttes vÔitis GAG, aga tegelikult vÔitis sport.

Robin

Lisas: admin 11.11.2013 13:54

Kuulsaali bowling

Esimese veerandi viimasel nĂ€dalal kĂ€isime klassiga bowlingus.KĂ€isime seal neljapĂ€eval 5-7 tunni ajal. Linda veenis inimese Ă”petuse Ă”petajat, et me ei peaks kooli tagasi tulema. Kokku mĂ€ngisime me neljal rajal ĂŒhe mĂ€ngu. JĂ€ime vĂ€ga rahule ja nautisime vaheldust koolitööle .

Eliise

Lisas: admin 04.11.2013 12:53

KlassiÔhtu Georgi juures

See aasta tĂ”imus jĂ€rjekordselt klassiĂ”htu Georgi juures(kahjuks ei tea tĂ€pset kuupĂ€eva).Kik lĂ€ksid Georgi juurde ise ning jĂ”udsid ka erinevatel aegadel.Kuna Georgi kodu on suur,mahtusid poisid ja tĂŒdrukud mĂ”nusalt Ă€ra.MĂ”ned said ööbimiseks  endale vannitoa,teised alumise korruse ja mĂ”ned olid ĂŒldse terve öö ĂŒleval.KĂ”ik tĂ”id mingit nĂ€ksi kaasa ja Ă”htul tegi Linda meile Georgi ema ja Ă”petajaga viinereid friikartulitega.KrĂ”pse muidugi ei tohtinud kaasa vĂ”tta,sest muidu oleksime terve maja Ă€ra lĂ€bustanud.Tegevust oli kĂ”igil, kes mĂ€ngis malet,kes osales lauluvĂ”istlusel ning mned kĂ€isid ka Ă”ues palli mĂ€ngimas.Nagu arvata oli,olid kĂ”ik poole ööni ĂŒleval ja tĂ”usta oli vĂ€ga raske.JĂ€rgmine pĂ€ev lahkusid enamus umbes kell 12.00.KĂ”ik jĂ€id klassiĂ”htuga vĂ€ga rahule ning kindlasti soovime veel selliseid toredaid ĂŒritusi 🙂

Lisas: admin 17.05.2013 21:32

KuutsemÀgi

Sellel aastal kĂ€isime jĂ€llegi talvel KuutsemĂ€el suusatamas. Seekord kĂ€isime jĂ€lle koos 6da klassiga. Reisile startisime kooli eest kell 8. Bussi sĂ”it oli ĂŒpris igav, pidi palju istuma, aga noh sellise seltskonnaga mis see sĂ”it Ă€ra ei ole, tegelikult oli lĂ”bus. JĂ”udsime KuutsemĂ€ele umbes 11. Saime toad kĂ€tte, panime asjad tuppa ja tormasime mĂ€ele. Terve pĂ€eva olime mĂ€el, vahepeal kĂ€isime söömas lĂ”unat ja jĂ€lle tagasi mĂ€gedele. Õhtupoole lĂ€ksime köökidesse ise sĂŒĂŒa tegema ning sĂ”ime Ă”htust ja nagu alati on kuutsemĂ€e ajal Kristoferi sĂŒnnipĂ€ev, sĂ”ime kooki ja laulsime sĂŒnnipĂ€eva laulu talle. Seekord kahjuks saunas ei kĂ€inud, aga Ă”htu oli siiski tore. Olime erinevates tubades ja niisama rÀÀkisime. Paljud jĂ€id ĂŒsna vara magama. Siis avanes meil vĂ”imalus ka pasteerida 😀 LĂ”puks lĂ€ksid kĂ”ik magama. Hommikul oli vara Ă€rkamine. SĂ”ime hommikust ja jĂ€llegi panime riided selga ja lĂ€ksime mĂ€ele. SĂ”itsime poole pĂ€evani, seejĂ€rel lĂ€ksime asju kokku panema ja sĂ€ttisime bussile. JĂ”udsime ĂŒpris hilja koju. KokkuvĂ”ttes oli vĂ€ga tore reis. Usun, et kĂ€igile meeldis 🙂dscn1569

Lisas: admin 14.05.2013 17:13

Prints ja kerjus

KĂ€isime terve klassiga Rahvusooper Estoonias vaatamas nĂ€idendit Prints ja kerjus.Kuna ajasime etenduse alguse ajad sassi,siis vĂ”tsime kĂ”ik kiiresti oma vahetusjalanĂ”ud ja jooksime ĂŒle tee asuvasse teatrisse.KĂ”ik muretsesid,kas ĂŒldse sisse saame,sest piletil oli kirjas,et hilinejaid saali ei lubata.Kui kĂ”ik olid ĂŒleriided Ă€ra andnud,saime teada rÔÔmustava uudise,et meid lastakse ikkagi sisse,sest tegu ei olnud ju pĂ€ris etendusega vaid peaprooviga.Nii siis jooksime kĂ”ik saali ja istusime oma kohtadele.NĂ€gime Ă€ra ka meie andeka Ingli,kes paraku ei etendanud kĂŒll metsapiigat (alguses pidi),kuid nĂ€gime teda kerjusena 🙂 Etenduse lĂ”pus Ă”nnitlesime Inglit ning lahkusime teatrist rÔÔmsatena ja arutlesime omavahel nĂ€htud etenduse ĂŒle 🙂

Lisas: admin 14.05.2013 16:04

Palamuse

Me alustasime minemist kell 8:00 kuna reis oli pikk sinna. Me jĂ”udsime kohale umbes kell 11:00. Meie pĂ€ev koosnes kahest osast esimene oli siis muuseumis kĂ€imine ja teine oli katsete tegemine. Peale muuseumis kĂ€imist oli meil lĂ”una. Peale seda olid katsed “kevadest”. Tagasi jĂ”udsime Tallinnasse umbes kell 18:00. PĂ€ev oli pikk ning kĂ”ik olid peale seda juba natukene vĂ€sinud, aga terved.