VKG

18. mail sai kĂĽlastatud Viru Keemia Grupi tööstuskompleksi. Reisi oli klassile võitnud Richard. Kolm kuud hiljem tagasi mõeldes meenuvad Ida-Virumaa hoonestust ilmestavad tondilossid, kiivrite kandmine objektidel (väidetavalt ei tohtinud ilma nendeta piltigi teha) ja maas vedelevad padrunid. Ahjaa… piiratud ligipääsuga territooriumile tahtis end sisse smugeldada ĂĽks bussi peitunud Maxima töötaja… Mis ta nimi nĂĽĂĽd oligi? 🙂

Lisas: Madis 01.09.2012 19:51

Orienteerumine.

Start 11ndikele, kes ei soorita keemia riigieksamit, on 7. juunil kell 10.30 kooli fuajeest. Kaasa pliiats! Orienteerumine hõlmab vanalinna.

Lisas: Madis 30.05.2012 21:10

Garderoobiplaan

Panen igaks juhuks üles garderoobiplaani, sest kõik niikuinii ei mäleta, et millal nad garderoobis pidid olema.

Esmaspäev, 17.oktoober

5. Elise

Lisas: gerli 13.10.2011 22:26

Leitud laekur.

On au teatada, et klassi finantskĂĽsimustega tegeleb eilsest alates aktiivselt Erik. Seega – kui teil on kĂĽsimusi oma Reaalkooliga seotud rahaliste kohustuste kohta, võite pöörduda tema poole (tal on ligipääs klassi kontole, kontrollimaks laekumisi ning tegemaks vajadusel ka ĂĽlekandeid).

Lisas: Madis 28.09.2011 19:00

Pildistamine

11 A laseb ennast pildistada teisipäeval, 20. septembril kell 10. 00 Seega – teeme ära kolmanda tunni sissejuhatuse (George’i grupp läheb George’i juurde!!! ja kuulab, mis tal öelda on), seejärel suundume pilti tegema. Läheb siis aega, kaua läheb, mõistuse piires siiski… (arvestades sõbrapilte jms). Aega on antud orienteeruvalt pool tundi klassi peale.

Lisas: Madis 07.09.2011 16:32

Ăśle viidud 11. klassi!

Just selline rõõmustav rida ilmus päev enne aastalõpuaktust mu ekooli. Ja enne sügist ma sinna enam sisse ei kavatse logida.
Viimane päev koolis möödus rahulikult. Traditsiooniline aktus direktori sõnavõtuga, mis pööras meie pilgud taas vana koolimaja poole. Aktus oli väga vahva – väikesed rahvatantsijad oma kalli-kalli tantsuga olid äärmiselt armsad!
Üles vaadates polnud näha ühtegi pilve taevasina määrimas. Suvi tõotas tulla helge.
Peale aktust liikusime klassi, kus saime oma armsalt klassijuhatajalt tunnistused ja tunnustused. Ja kringlit saime ka.
Ühtlasi tuleb tõdeda, et tegu oli viimase päevaga, mil meie Joonas kuulus ametlikult meie klassi (mitteametlikult ta jääbki siia). Ja sellest on äärmiselt kahju, aga eks ma halan siin teinekord.
Mingi paras ports meie hulgast tegi enne koolimaja juurest põgenemist veel ka pilte, mis kukkusid päris toredad ja loomingulised välja.
Soovin meile kõigile head suve ja korralikku väljapuhkamist, et septembris oleks taas soov kokku saada.

Haldi

Joonase viimane ametlik päev meie klassis

Osa meie klassist peale aktust ja klassijuhataja tundi

Inspireeritud Poisist

Piltide eest tänan Kristiini.

Lisas: Haldi 16.06.2011 18:42

Euronews 03/06/2011

Ka 10A on jäänud  Euroopa kaamerasilma ette 🙂 Napid sekundid, aga siiski : http://www.euronews.net/2011/06/03/screen-school-hi-tech-learning/ (alates 05:07)

Lisas: Madis 06.06.2011 22:50

Reaal, Reaal, Reaal – HURRAA!!!

Seekord me VÕITSIMEE!!! Ehk oli korvpallivõistlus Reaal vs Gag ja meile tuli tänavu ülekaalukas võit. Koolidel oli mõlemal just ilus ümmargune sünnipäev ka, meil 130 ja Gagil meist vaid 2,923076923 korda suurem juubel.
Tunnustan siinkohal kõiki koolimütsikandjaid ja kaasaelajaid 🙂

Haldi

Lisas: Haldi 02.06.2011 20:00

Selle kevade viimane…

Tervist! Loodetavasti säilis kõigil korpallishowle kaasaelajatel kõrvakuulmine, antud teksti puhul siiski tähtsam, et lugemisoskus… Näeme homme, 3. juunil kell 9.00 kooli staadionil – õppeaasta lõpetamise aktus. Seejärel koguneme ruumi 401, kus jagan tunnistusi: otsustasin need viimasel hetkel siiski paberkandjal Teile edasi anda. Samuti peaks saama kringlit. Kui leiate, et paljas kringel on liialt kuiv sooja ilmaga mugimiseks, võtke endale midagi joodavat kaasa. Teen ruumi 401 eelnevalt lahti, et saaksite aktuse ajaks oma asjad (kui neid on) sinna paigutada.

NB! – pidulik riietus!

Lisas: Madis 02.06.2011 16:36

Väljavõte klassikaaslase reisipäevikust, mis jõudis minuni pudelipostiga

Käisime klassiga 15.-17 mai Rootsis ja Soomes, meiega olid kaasas veel B- ja C-klass. Pühapäeval oli kooli ees varahommikul kogunemine, sealt suundusime sadamasse laevale. Soome jõudes tegime bussiga linnaekskursiooni, meie giid oli väga informatiivne. Ta rääkis palju, kuid tõtt-öelda teda väga ei kuulatud. Helsingis külastasime loodusloomuuseumi, kus saime töölehed, mida kõik hakkasid väga innukalt täitma. Hiljem siiski selgus, et neid ei korjata ära ning lehed on meile lihtsalt mälestuseks.
Peale loodusloomuuseumit asusime Turu poole teele. Turus külastasime Toomkirikut, kuid seal oli parasjagu teenistus ning seal ei saanud pikemalt peatuda. Sõitsime veel korraks praamiga edasi-tagasi üle jõe ning suundusime sadamasse, et hakata Stockholmi poole seilama. Laevas üks oodatumaid tegevusi oli karaoke, mis jäi kahjuks ära ülimalt põneva Soome-Rootsi jäähoki kohtumise tõttu. Enne seda oli aga õhtusöök Rootsi lauas, kus kõik olid valmistunud sööma hiiglaslikke portsjoneid. Stockholmi jõudsime varahommikul, kust asusime unistena Sigtuna poole teele.
Peale mõnetunnist sõitu jõudsime mõnevõrra värskemana Sigtunasse, kus saime omal käel ringi vaadata. Sigtuna jättis kindlasti paljudele meeldejääva mulje, eriti sealsed pagaritooted ja nende hinnad. Sigtunast suundusime kuningapere suveresidentsi Drottingholmi lossi, kus tegime ringkäigu. Hiljem jalutasime ka lossi ümbritsevates aedades.
Tagasi Stockholmis siirdusime päris huvitavasse Vasa muuseumi, peale mida oli meil Stockholmis vaba aeg. Seejärel läksime juba laevale ning asusime tagasiteele. Seekord oli laevas karaoke, mille juures oli päris palju rahvast. Peale karaoket toimus laevas aktiivne ööelu, mis kestis varajaste hommikutundideni.
Vähese une tõttu olid kõik, kes hommikusöögile jõudsid, ĂĽsna isutud. Peale maabumist pidime hakkama jälle Helsingi poole sõitma, kuid ilmnes, et ĂĽks buss oli kadunud ning pidime mõnda aega ootama. Ă•nneks see probleem lahenes kiiresti ja saime varsti ratastele. Öösel saadud vähesed unetunnid kompenseeriti bussis. Helsingisse jõudes läksime laevale. Laeval tabas meid positiivne ĂĽllatus – karaoke! Seal laulis ka paljude isiklik lemmik Arnold Oksmaa, kellelt käidi ka autogrammi kĂĽsimas (ja saamas). Teisipäeva pärastlõunal jõudsime õnnelikult tagasi Tallinnasse.

Reisiseltskond.

Väsimusest polnud juttu, sest keegi ei rääkinud - kõik magasid...

Ĺ erif reisil.

Väljamaanaised.

(Pretensioonidega pöörduge Haldi sekretäri poole)