Kuidas meie klass mälumängul käis

Juba teist aastat järjest käis meie klassi esindus mälumängul. 26. novembril toimusTallinna eelvoor Viimsi keskkoolis. Meie klassi esindasid Tommi, Georg, Raigo ja Andreas. Põhikoolide arvestuses tuli suurepärane tulemus, saime esimese koha! Sellega pääses meie võistkond edasi 7. märtsil toimunud ĂĽlevabariiklikule mälumängule, mis leidis aset jällegi Viimsi keskkoolis. Viimane katsumus oli väga pingeline, kuid meie klassi esindavad superstaarid, RenĂ©, Tommi, Raigo ja Andreas, suutsid saavutada suurepärase koha. Nimelt jäime me jagama 2. – 4.  kohta. Vähemalt ei jäänud me alla 8. A klassile, kes kaotasid meile paari punktiga.

– Andreas Must

Lisas: admin 08.06.2015 09:43

Kokkuvõte meie klassi loovtöödest

Meie klaasil on olnud väga palju huvitavaid ja erilisi loovtöid. Susanna kaitses juba eelmisel aastal oma loovtööd, klaveriapala, mille ta ise valmis kirjutas. Osad meie klassi õpilased käisid eelmise aasta kevadel vaibatehases, kust said ka loovtöö idee. Õpilased, kes seal üritusel osalesid, disainisid oma vaiba, mis hiljem ka valmis tehti. Maian kirjutas kaks lugu, mille ta ka lindistas. Karl Gregor tegi ise oma longboardi, millega ta aasta jooksul ka ringi sõitis. Luisa käis oktoobris loodust pildistamas, tema fotonäitus oli koolis üleval enamus osa aastast. Veel tehti erinevaid uurimustöid, muusikavideoid, veebilehekülgi ja meisterdisi. Üldiselt oli meie klass oma loovtöödega väga tubli olnud ja kõigil on väga lahedad ja änksad.

-Incognito

Lisas: admin 08.06.2015 09:32

Harku metsa õppekäik 02.06

Esmaspäeval, 2. juunil käisime klassiga Harku metsas õppekäigul. Õppekäigul hindasid meid kokku 5 õpetajat erinevates punktides. Meie klass jagati 5-ks grupiks. Õpperajal anti meile erinavaid ülesandeid, näiteks pidime mõõtma jõe voolukiirust, kuulama lindude laule, määrama veeloomi jpm. Kiiremad lõpetasid 3 raja tunniga, kuid osadel läks aega tervelt 4 tundi. Õppekäigul osalesid kõik 7. klassid.

Lisas: admin 10.06.2014 11:22

Sportlaste vastuvõtt 29.05

29. mai 2014 toimus Tallinna Reaalkoolis väga tore sportlaste vastuvõtt, kus tunnustati kooli parimaid sportlasi. Ka meie klassist olid paljud õpilased kutsutud. Jagati rohkelt diplomeid, loeti parimaid tulemusi ette, autasustati õpilasi kui ka õpetajaid. Peale suurt autasustamist saime me süüa väga head torti, puuvilju ning kõik said endale kauni koolipastaka. Üritus on väga motiveeriv, sest see näitab kui palju häid sportlasi ikka Reaalis on ning kui head tulemused olid see aasta.

Lisas: admin 10.06.2014 11:06

Haapsalu kultuuriretk 06.05

Teisipäeval, kuuendal mail sõitis 7.b klass Haapsallu. Meiega kaasas olid õpetajad Kristi Koit ja Piret Otsa. Hommikul läksime Georg Otsa tänaval bussi peale. Pärast paaritunnist sõitu jõudsime Haapsalu raudteejaama, kus seisid rongid, mida enam ei kasutata. Sealt sõitsime otse edasi Haapsalu linnusesse, kus giid tutvustas linnust. Linnuses toimusid ka huvitavad mängud nagu mõõgavõitlus ja kulla otsimine. Siis anti 1.5 tundi vaba aega, mille jooksul saime süüa.  Järgmine sihtkoht oli Ants Laikmaa maja-muuseum. Majas olid tema maalid ja maja ümber mets ja tema haud. Kokkuvõttes oli see huvitav ja hariv reis, kus kõigil oli lõbus.

Lisas: admin 10.06.2014 11:02

Suusareis 02.02

Käisime suusareisil Kuutsemäel koos 7C klassiga.  Sõitsime bussiga sinna ja kuni söögini oli vaba aeg. Pärast söömist laenutasime suusad ja läksime mäele. Mägesid oli palju ja kõik said endale sobiva valida. Õhtul kell kaheksa lahkusime Kuutsemäelt tagasi  Piirile. Piiril sõime ja jõime. Pärast poole oli vabaaeg ja kell 11 öörahu.  Järgmisel hommikul pakkisime asjad kokku, sõime ja asusime tagasi teele. Väga vahva reis oli koos 7C klassiga.

Lisas: admin 10.06.2014 10:56

Jõulupidu 17.12

Jõulupidu oli meie jaoks väga värvikirev. Meil oli tore ja üritus oli väga lõbus. Filmi teema olid lühifilmid. Meie klassi film oli väga super. Selle teemaks oli „Kääbik otsib kuuske“. Meie klassi puhul nägi see välja nii, et Ergo jooksis ringi mööda vanalinna sinises kostüümis ja leidis Raekoja platsilt kuuse. Peol oli ka mitmeid esinejaid. Sealhulgas esines ka Maian. Jõulupeol oli pärast ka midagi tantsupeo laadset. See oli väga lõbus. Vahepeal toimus klassides ka kinkide jagamine ning kõik said nälga ja joogijanu kustutada.

Lisas: admin 10.06.2014 10:53

Kooli sünnipäev 29.09

29. septembril sai meie kool 132. aastaseks. Me kogunesime staadionil, kus kuulasime direktori iga aastast kõnet ning lõpuks saime hakata isetehtud kooke sööma. Triin ja Karmen tegid väga head juustu- ja küpsisekooki.  Klassi õpilastele maitsesid koogid väga ning teised vaatasid meie kooke kadeda pilguga.

Palju õnne Reaalkool! Jätka samas vaimus ning pea vastu sama hästi!

Lisas: admin 10.06.2014 10:19

Aktus ja spordipäev 01/02.09

Kooliaasta algas pühapäeval, 1. septembril aktusega. Direktor pidas kõnet, õnnitles uue õppeaasta puhul ja tutvustas uusi õpetajaid. Pärast kõnet suundusime uue klassijuhatajaga tema klassi, kus tutvusime temaga lähemalt. Järgmisel päeval, 2. septembril toimus spordipäev. Ilm oli soe ja suvine, päike paistis ja kõigil oli tore olla. Aladeks olid teatejooks, jalgpall, 60 m jooks, 500 m jooks, 1000 m jooks ja pallivise. Meie klassist said 7.-9. klasside edetabelitesse Luisa, Frederika, Killu, Katri Liis, Markus, Tauri ja Rene Aleksander.  Üldiselt läks meie klassil päris hästi.

Lisas: admin 10.06.2014 10:13

Õppeaasta lõpetamine 07.06.2013

Viimases klassijuhatajatunnis kirjutasime mõtteid möödnud õppeaastast ja tulevasest 7. klassist.

Kokkuvõte 6. klassist:

“6. klass oli väga tore ja meeldiv. Klassikaaslased on palju kallimaks saanud ja kõik on hoolivamad. 6. klassi jooksul saime rohkem aru suurest majst ning õpetajatest. 6. klassi ekskursioon (parvematk) oli ekskursioonidest kõige lahedam.”

Mida ootame 7. klassist:

“Ootame uut klassijuhatajat, uusi teadmisi, 7.C klassi, uusi õpetajaid, kokanduse tundi, koolitoitu, uusi söögitädisid ja koristajat.”

Klassiekskursioon:

“Parvematk oli lahe, käisime ujumas, oli soe ja tore. Kõigile väga meeldis, saime ise parvedega sõita, magasime vee peal ning päevitasime. Hommikul ärkasime vara ja läksime kohe ujuma ning sai kanuudega sõita. Väga palju sai nalja.”