Sada Eesti asja

PEKi korraldamisel toimus sel aastal lisaks stiilinädalale ka stiilipäev pealkirjaga “Sada Eesti asja”. Iga klass valmistas ette oma etteaste ning meie esinesime “Contra Gangnam style`iga.

Tekst: Saskia Pildid: Uku, Saskia ja K. Vahenurm

Lisas: nutikas140b 21.11.2018 21:56

Ajalehed

Koostasime ise ajalehti. Siin nad on.

Intrigeerija

Postipoiss

LEHM_KOSMOSES

REAALIMEES

Lisas: nutikas140b 30.10.2018 19:53

Klassiöö

Pärast kahte aastat saime lõpuks jälle korraldada klassiöö, kuid seekord lausa suures majas.

Alustasime pimedal staadionil eri pallimängude mängimisega. Öö lähenedes pugesime aga koolimajja ja laadisime 409. klassi toitu täis. Nüüd algas põnevam osa: terve koolimaja oli meie päralt. Aulas käis disko, 4. korrusel filmide vaatamine ja kaardimängud ning võimlas toimus ka mingisugune siblimine. Koolimaja on pimedas ikka üleni teine!

Taaskord algas hommik ning otsustasime olla tervislikud: läksime varavalges staadionile võimlema. Külm oli. Nii seekordne klassiöö siis lõppes, järgmine samm oli juba kojuminek.

Tekst ja Pildid: Saskia

Lisas: nutikas140b 07.10.2018 13:06

Palju õnne Reaal!

Soovime Reaalile ja kõigile reaalikatele toredat saja kolmekümne seitsmendat aastat!

Lisas: nutikas140b 02.10.2018 11:54

Teadlaste Öö

Täna õhtul oli koolimaja täis äädika ja suitsu haisu. Ei, keemiaklassis ei toimunud plahvatust. Asi on lihtsalt selles, et täna oli Teadlase Öö. Algklassilapsed näitasid oma katseid ja leiutisi ning korraldati nii kosmose, robootika, bioloogia, geograafia kui ka füüsika ja keemia õpitubasid, seega leidis igaüks endale sobiva koha. Maja oli avatud ka inimestele väljastpoolt reaali ehk enamati lapsevanematele, kes oma põngerjatega mööda maja ringi pidid jooksma, et saada Tähejahi auhinda.

Lisas: nutikas140b 29.09.2018 15:33

KĂĽlaline Postimehest

Eesti keele projekti raames külastas meid Postimehe ajakirjanik Anna Põld. Ta rääkis meile ajakirjandusest, Postimehest ja oma töö värvikaest hetkedest. Tänud esinejale!

Tekst ja pilt: Saskia

Lisas: nutikas140b 29.09.2018 14:55

Rattamatk

Veel mõni päev enne kooli algust läksime Valgehobusemäe juurde rattamatkale. Hommikul sõitsime rongiga Aegviitu ja sealt ratastega Valgehobusemäele. Kohapeal käisime tiigis ujumas, sõitsime alla tuubirajast ja mängisime võrkpalli. Pärast lõunasööki hakkasime tagasi sõitma. Tagasiteel käisime uuesti ujumas, seekord Tõrvaaugus ehk Mägede liivakarjääris. Lõpuks Tallinnasse tagasi jõudes tõttasid kõik koju, sest kohe- kohe on algamas uus kooliaasta!

Edu!

Lisas: nutikas140b 29.08.2018 14:01

Lõpuks on suvi käes!

Seoses sellega, et meieni on jõudnud soe, mõnus ja koolivaba suvi võtame kokku meie tegevusterohke aasta ja kõige huvipakkuvamad sündmused.

• Klassiekskursioon Naisaarele

•  Ajarännak 100 aasta tagusesse ellu ning ĂĽlejäänud pidustused seoses Eesti juubeliga

• Ă•ppekäik metsikusse loodusesse Pärli jõe äärde

• Huvitavad väljasõidud Energia avastuskeskusesse, loomaaeda ja bowlingusse

Meie klassi 5. kooliaasta on olnud üllatavalt värvikas ning täis uusi avastusi ja kogemusi.

Järgmine aasta uue hooga 6. klassi!

Tekst: Ingrid Pildid: Saskia

Lisas: nutikas140b 12.06.2018 15:19

Ekskursioon Naissaarele

Käisime klassiga Naissaarel ekskursioonil. Naissaarele sõitsime väikse laevaga, mille nimi oli Monica. Saarele jõudes selgus, et auto mis pidi meid ööbimiskohta viima on katki ning pidime hoopiski kõndima. Ööbimiskohta jõudes sõime lõunat ja läksime randa jalutama. Hiljem toimus ka ekskursioon, mille läbisime kastiautodes. Ekskursiooni jooksul räägiti meile saare ajaloost ja sõdadest. Läksime sisse ka merekindlustesse. Õhtul mängisime huvitavaid täpsusmänge, jalgpalli ja käisime rannas. Järgmisel päeval pakkisime asju ning tegevus oli vaba.

See oli tore reis ja jäi meelde, sest saare kultuur oli seotud ajalooga.

Tekst: Ingrid Pildid: Ingrid ja Saskia

Lisas: nutikas140b 10.06.2018 20:20

Bowling

Kõik algas sellest, kui meie klass võttis edukalt osa võimlemispeost. Üllataval kombel saime om vanusegrupist 1. koha. Võitsime kinkekaardid bowlingusse. Seega mõni aeg hiljem sinna me läksimegi.