Ühel ilusal lumisel päeval suunasime sammud metsa poole.
Läbisime programmi “Mets talvel”. Programmi eesmärgiks oli välja selgitada,  kuidas metsaelanikud talvel elavad. Läbi märkamise ja tunnetamise tutvusime talvise loodusega.
 Uurisime loomade jäigi ning proovisime nende järgi loomi määrata.
Tutvusime mägra linnaku ja rebaste urgudega, õppisime tundma puuliike.
Saime teada loomade talvistest toitumisvõimalustest  ning õppisime esmaseid võtteid, kuidas talvises metsas ellu jääda.
Süütasime lõkke ning jõime maitsvat vaarikavarreteed.
Veebruaris jõudsime veel ka arheoloogiamuuseumisesse. Väga põnev väike muuseum Tallinna vanalinnas. Eliise vanaema tegi meile väga ägeda tiiru, saime palju küsida ning absoluutselt igale küsimusele ka vastuse. Eriti tore oli see, et päris mitut asja sai ka lausa katsuda.
Igas veebruaris jõuab kätte väga põnev päev- peastarvutamise päev!!
Kõik algklasside õpilased viskusid aula põrandale ning hakkasid koos arvutama.
Oli põnev ja natuke ärev, kindlasti aga hea õppimise koht. Kui hea arvutaja olen?
Hea tava kohaselt avame jõuluhooaja Toomkirikus advendihommikuga. Kirikus kuulame ilusat jõulumuusikat ning lugusid headusest ja sõprusest, hoolimisest ja armastusest.
Polegi vist paremat paika ja mõnusamaid kaaslasi jõulutunde tekitamiseks.
Ühel ilusal reedel tabas Väikest Maja päkapikkude laviin. Terve maja oli punamütslasi täis!
Esmalt tuli päkapikkudel endale uus maja meisterdada. Tuli mõõta ja teisendada, lõigata ja kleepida, sättida ja paigutada. Imelised majad tulid välja.
Edasi tuli välja tuua oma teadmised päkapikkude elu-olust. Kui pikad, kui laiad, kui targad, kus elavad, kus magavad, kus õpivad ja meisterdavad?
Ja nagu iga pidu ikka, lõppes seegi disko ning tantsuminutitega. Tralliti kohe mõnuga! Loe edasi »
Käisime klassiga Vivita õpitoas, mis sel korral rääkis prototüüpidest:
Ă•ppimine läbi mängu: “Tähtsad Ninad film ja Ă„gedad prototĂĽĂĽbid Vivitaga”.
Töötuba alustasime “Tähtsad ninad” filmi vaatamisega, mis pakkus lastele mitmekülgset mõtteainest ja nalja. Sellele järgnes leiutamise ABC.
Seejärel läks täie hooga käima disainiprotsess. Lapsed moodustasid tiimid, jagasid rollid ja sõlmisid omavahel lepingud, mis tagas kõikide kaasatuse ja vastutuse. Edasi keskendusime toote kasutaja väljamõtlemisele, lasime lennata pöörastel ideedel, millest parimad jõudsid visanditele. Pärast lühikest pausi, mida turgutasid Limpa limonaadid, võeti ette prototüüpimine. Eelnevalt läbitud protsess andis hea sisendi loovaks prototüübi ehitamiseks.
Lõpuks esitles iga tiim oma ideed ning töötoas valminud prototüüpi ja sai mängulise tunnistuse töötoa läbimise eest. Lisaks said kõik osalejad kingiks Vivita poolt väljatöötatud leiutajate vihikud, millega edaspidi saab iseseisvalt leiutamist jätkata. Töötuba kestis 3 tundi, koos filmiga 4.5 tundi.