IDLA võimlemine (tüdrukutele)

IDLA mänguring (algajad ja I – II klass) (grupp kuni 15 tüdrukut)
E 13:45 – 14:45 Kaarli kool (Toompuiestee 4)
K 15:00 – 16:30 Südalinna kool (Liivalaia 23)
E kogunemine kooli hoovis roheliste treppide juures 13:05 – 13:15, läheme ühiselt. Tüdrukud jõuavad kooli juurde koos juhendajaga tagasi ca 15:00.
K kogunemine roheliste treppide juures 14:30, läheme ja tuleme ühiselt.

Selles ringis õpitakse võimlema läbi mängu, fantaasia ja koostöö. Pusitakse koordinatsiooni arendavate palliharjutuste kallal, et saavutada auväärne “Pallitüdruku” nimetus. Saab palju joosta, turnida ja naerda, aga ka rahuneda-mõtiskleda. Opitakse selgeks “Idla laste liikumisetüüdid”. Enne iga koolivaheaga on avatud tunnid peredele-sõpradele ühismängimiseks ja oskuste demonstratsiooniks.

Reaali IDLA musterrühm (edasijõudnud, III – V klass) (grupp kuni 15 tüdrukut)
E 15:15 – 16:45 Kaarli kool
K 15:00 – 16:30 Südalinna kool
E kogunemine 15:00 roheliste treppide juurest toimub soovijate ühine teelesaatmine, soovi korral võivad tüdrukud ka ise ja otse Kaarli kooli liikuda. Tagasi tulevad tüdrukud iseseisvalt.
K kogunemine roheliste treppide juures koos esimese grupiga 14:30, läheme ja tuleme ühiselt.

Treeningule oodatakse 3-5 kl tüdrukuid või “Idla pallitüdrukuid”. Siin omandatakse “Kahepalli-tüdruku tase”. Opetatakse inimkeha loomulikule liikumisele baseeruvat esteetilist kehakooli. Enamus harjutusvarast sooritatakse saatemuusikaga, peamiste liikumisoskuste (kõnd/jooks) kasutamisel. Tõstetakse esile iga võimleja isikupära, loovus ja koostööoskus. Rühm esindab Reaalkooli, Kesklinna Põhikooli ja Idla Eesti Seltsi võimlemisüritustel. Esinetakse Eesti Koolispordiliidu võimlemisfestivalil. Tehakse koostööd “Idla tüdrukutega” Kaarli Koolist. Arendatakse edasi eelmisel hooajal omandatud lindikava (EV 100). Musterrühma liikmetel on õigus kanda Idla Eesti Seltsi logoga särki.

Mõlemat rühma juhendab võimlemistreener Kai Randrüüt (EEVL 5.kutsetase, Idla mentor). Treener kasutab Ernst Idla klassikalist ja moderniseeritud metoodikat, harjutusvara ja saatemuusikat.

Treeneri kontaktid: kairandr@gmail.com, 53663137

Treeningusse selga trikoo või T-särk, jalga retuusid vm mugavad (ja mitte liiga lohvakad) püksid. Kaasa pudel vett. Treening toimub paljajalu.

Esmakordsel liitumisel tuleb sõlmida ÕPPELEPING.