Palamuse reis

20. oktoobril käis meie klass Palamusel. See oli õppereis seoses esimese veerandi kirjandusega milleks oli kaks Oskar Lutsu raamatut. Bussis oli muidugi kõigil lõbu laialt – suurem osa seltskonda mängis seltskonnamängu maffiat ja ĂĽlejäänutel jätkus juttu istmenaabrite ja tagumiste ning esimiste sellidega. Muidugi oli ka valitud seltskond puutetundlike vidinatega omas maailmas. Esiteks käisime kohalikus kirikus . Seal oli väga kĂĽlm aga giid oli sõbralik ja jutt oli huvitav. Esiti ta rääkis kiriku ajaloost, hiljem aga tavalisest traditsioonidest kirikus ja kiriku erinevadest osadest. Siis aga tutvusime muuseumiga. Alustuseks tehti meile selline vanaaegne koolitund, kus saime sule ja tindiga kirjutada. Paljudele oli see vist uus kogemus, igatahes nokitsesid kõik selle kallal päris pikalt. Hiljem sai  vaadata raamatu ‘Kevade’ erinevaid trĂĽkke , teha arvutis viktoriini muuseumi kohta, vaadata Lutsu-aegseid klassitubasi. Maja oli väga hubane. Siis jalutasime paar sammu ĂĽle õue Lible kõrtsi ja sõime ikka neid laste lemmikuid- friikartuleid. Kõht täis istusime bussi ja alustasime tagasisõitu. Oli tore vahelduseks klassist välja saada :).