Tere tulemast, lend 145b!

Lisas: õp. Kaie 10.06.2019 11:26

Riigikogu kĂĽlastus

21.veebruaril külastasime klaasiga riigikogu. Meid võttis lahkesti vastu riigikogu liige Kalev Stoicescu. Ta tutvustas meile riigikogu hoonet ja erinevaid töö ruume. Esmalt me pidime läbima turvakontrolli ja näitama isikut tõendavat dokumenti. Järgmisena suundusime riigikogu saali ,kus me vaatasime pealt riigikogu istungit. Väga põnev oli kuulata fakte riigikogu tööst ja erinevatest ülesannetest. Saime paju uusi teadmisi ja mõtteid ,kuidas meie riiki juhitakse. Riigikogu külastus oli meie klassi jaoks väga hariv ja meeldejääv. Suur tänu Kalev Stoicescule ,et ta meile nii põneva eskursiooni korraldas!

Kirjutas-Katarina

Lisas: lend145b 21.02.2024 20:28

Õppekäik Rummu rabas

20.02 käisime klassiga õppekäigul Rummu rabas. Kohale jõudes oli natuke probleeme bussiga, aga saime need lahendatud. Siis tutvustas meie giid Marko meile natuke Rummu loodust ja räätsi. Me hakkasime sumpama raba poole. Kuna räätsadega kõndimine oli meie kõigi jaoks uus kogemus, võttis see natuke aega, et harjuda. Matk kestis umbes 2h ning tegime väikse lõunapausi ka. Kokkuvõtes oli väga tore väljasõit!

Lisas: lend145b 20.02.2024 19:11

Kõrvemaal suusatamine

Käisime 13. veebruaril klassiga Kõrvemaal murdmaasuusatamas. Suusapäev algas kell 9.30 kooli eest, kus koos A klassiga Kõrvemaale sõitma hakkasime.
Bussisõidud lähevad alati kiiresti kuna kõigil on nalajaks ja lõbus. Kohale jõudsime me umbes kell 10.30. Mõndadel olid oma suusad kaasas, aga enamus läksid kohe kui kohale jõudsime suusarentti.
Igaüks pidi sõitma vähemalt 5 km, aga enamus meie klassis sõidsid rohkem. Suusapäeval toimus ka klasside vaheline võistlus, kus meie klassis osalesid: Emily, Stella, Anna, Oliver, Lennart ja Uku.        Meie klassil läks sel aastal paremini kui eelmine aasta, sest saime teise koha. Pärast võistlusi ja suusatamist oli kõigil kõht tühi ning siis sai süüa frikadelli suppi.
Majas oli ka kohvik ja sealt sai endale tagasiteeks midagi head osta.
Kell 13.00 hakkasime me tagasi kodupoole sõitma.
Vähemalt minul ja mu sõpradel oli suusapäeval naljaks ja ma arvan, et kõikidel teistel ka.
Kirjutas: Iris

Lisas: lend145b 13.02.2024 18:50

Kuutsemägi

07.02 läksime kuutsemäele mäesuusatama. Kell 8 startis buss ja umbes 3 h pärast olime kohal. Kohapealt saime varustuse ja kõik läksid pärast oma tasemele vastavale mäele, kes läks väiksematele, kes suurematele. Saime kõik oma elamuse ja oli väga tore. Lõunat saime kell 15:00 ja lõunaks oli friikartulid ja kotlet. Kell 16:00 startisime bussiga tagasi Tallinnasse ja kell 19:00 olime umbes tagasi. Kõigil oli meeldiv elamus ja see retk jääb alati meelde!

Kirjutas-Emily

Lisas: lend145b 07.02.2024 13:35

Pärnu reis

Käisime klassiga 20. detsember Pärnus Tervise paradiisi veekeskuses ja keeglis.

Sõit Pärnusse kestis umbes 2h, aga kui me kohale jõudsime, oli kõik seda väärt. Veekeskuses oli midagi igaühele. Kas mullivann, saunad, hüppetornid või veetorud, seal igav ei hakanud. Kõik said vees supelda 3h ja siis oli aeg lõunasöögiks. Saime süüa kartuliputru ja lihapalle koos morsiga. Pärast seda saime mängida keeglit. Kõik jagati gruppidesse ja umbes viie peale saadi rada. Kõigil oli lõbus ja tore teistega aega veeta!

Kirjutas- Stella

Lisas: lend145b 20.12.2023 18:56

Stiilipidu

Stiilipeo alguses kogunesime kõik aulasse, kus me rivistusime pikkuse järgi ja meid jagati rühmadesse. Me käisime mitmetes töötubades, nagu näiteks origami krabid, kahootid riikide kohta, muusika toolid, toitude maitsmine pimesi ja põgenemistuba. Pärast jagati auhindu parimate kostüümide eest ja meie klassi Adele võitis auhinna kõige audentsema kostüümi eest! Pärast oli pidu läbi ja saime koju minna.

Kirjutas: Grete

Lisas: lend145b 01.12.2023 21:46

2.B klassihommik Juunior PEKilt

Käisime koos junior PEKiga korraldamas enda eelmise klassijuhataja klassile halloweeni pidu. Me tegime neile 2 erinevat töötuba, üks kus tegime kartulitest templeid ja teine kus värvisime kive. Tööd tulid väga huvitavad ja erinevad. Kui klass guašidest puhtaks pestud, lasime muusikat ja lapsed said tantsida, süüa ning valmistuda kahootiks. Kahoot oli kohati raske, aga nad said hakkama. Kahooti võitjaks osutus tüdruk ja ta sai auihnnaks šokolaadi tahvli. Vahepeal käisime küsimas, mida nad tahaksid mängida ja kõik olid Pika Nina poolt. Ma usun, et neile meeldis, sest kõigil olid laiad naeratused peas ja kõhud head näksi täis:) Kirjutas: Rüdiger M

Lisas: lend145b 10.11.2023 18:02

Arheoloogia tund #2

Meil käis üks päev külas neljapäeval (12.10) Paul, kes on välja kaevamiste üle vaataja ning ta näitas ja rääkis meile mida kõike on staadioniga tehtud ja mis sealt leitud on. Ta oli kaasa toonud palju erinevaid asjum, mida ei olnud rohkem vaja, näiteks rootsi piibu tükke, poti kilde jne. Ta rääkis ka, et on leitud kelder ning arvatakse, et staadionil oli vanasti turu plats, mida saab kivi sillutisest mis seal oli. Nad olid kaevanud umbes 2.5 m sügavuselt. Osadel meie klassi õpilastel oli ka palju küsimusi, mida kõike nad hiljem küsisid. Ma usun, et suuremale osale meie klassist meeldis see tund, kuna see oli huvitav ja äge ning sai palju asju juurde õppida. Ma isegi sain kaasa võtta ka ühe piibu tüki, mille üle olen väga õnnelik.

Theodor

Lisas: lend145b 17.10.2023 19:42

Arheoloogia tund #1

Meil käis rääkimas arheoloog leidudest, mis olid meie kooli staadionilt leitud. Ta näitas meile leidusid ja rääkis nendest erinevaid fakte. Nad kaevasid umbes 2 m sügavusel. Leide oli väga palju ja need,  mida ta meile näitas, olid põhiliselt üleliigsed leiud. Maa alt tuli välja ka palju looma luid, seal oli korraldatud kahele koerale matused. Maa alt tuli välja ka kelder, mida oli kasutatud toidu säilitamiseks.

Pärast saime küsimusi esitada. Oli väga tore ja huvitav.

Hugo

Lisas: lend145b 17.10.2023 19:36

Seenenäidend

Täna käisid meil klassis esitamas Seene näidendit 2.klass. Olime isegi teinud sama näidendit mitu aasat tagasi ja mäletasime kõike. Nad olid esitanud selle väga vahvalt ja oli tore vaadata. Kui näidend lõppes saatsime nad välja suure ja sooja aplausiga.