Omal ajal…

Oktoober, 2015

MĂ”tlesin, et peaks ĂŒlestĂ€hendama asjaolu, kuidas meie omal ajal koolis kĂ€isime. Tunniplaani sai alati teada Ă”htul enne perioodi algust, kasutusel oli e-kool, mida pea keegi vĂ€ga ei kasutanud, arvestuste nĂ€dal jaotati kaheks, kaks pĂ€eva arvestusi toimusid enne vaheaega ja kolm pĂ€eva pĂ€rast, mis ĂŒhtlasi tĂ€hendas, et vaheajaga unustasid kĂ”ik Ă”pitu ning pĂŒhapĂ€eval hakkasid mĂ”tlema, et tegelikult ei saa olla vĂ”imalik, et arvestuste nĂ€dal jĂ€tkub ja lootsid parimale. PĂ”hiliseks Ă”ppimisviisiks oli “TUIM TUUP” ehk maksimaalsed tulemused kĂŒmne minutiga (vahetunni pikkus). Iga aasta toimus ka suusapĂ€ev, mis talvede puudumiste tĂ”ttu asendati orienteerumisega. SpordipĂ€ev korraldati tihti kooliaasta alguses, et kĂ”igil oleks vĂ”imalikult keeruline meeskonnamĂ€ngudeks tiime organiseerida. Kehalises kasvatuses mĂ€ngisime jalgpalli vĂ”i tegime NATO testi. Vahetundides olid Ă”pilased jaotunud ringidesse, et vĂ”imalikult vĂ€he ĂŒksteisega kokku puutuda. Tomi tunnis tundsid alalĂ”pmata esimese asjana tobihaisu, vene keeles tuupisid, kirjanduses lootsid, et sind ei kĂŒsita, inglise keeles lootsid mĂ€ngida, keemias filmi vaadata, ajaloos vĂ”i ĂŒhiskonnas diskuteerida mingil jabural teemal ja nii terve tunni mööda saata, kehalises kasvatuses nautisid Meelise irooniat.

Ütleme nii, et olid ajad… (tegelt jah gĂŒmna pole veel lĂ€bi, aga juba praegu, vaheaja viimasel pĂ€eval annab meenutada)

Ja no Mardi mĂŒts oli ĂŒle kĂ”ige
11068337_811049185609413_756475103_o

Lisa kommentaar